IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : BattleRoar
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-02-2004 0:50 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik had zojuist hun debuut weer op, verdomme wat een partij fijne epic metal hebben die Grieken met dit album gemaakt.

Zou zo uit de US kunnen komen (denk aan Manilla Road, Omen) maar, misschien ook dankzij de zanger, zit er toch een Griekse draai aan.

Voor dit album hebben ze ook nog een EPtje, "Dragonship" met nog een andere zanger. Het debuut (ook genaamd BattleRoar) vind ik veel beter, en ook de muziek is er sterk op vooruit gegaan. Op een nummertje ("Megaloman", geen Aria cover ofzo) speelt ook Kenny Powell mee.

Echt een aanrader voor mensen die weer eens échte epische heavy metal willen horen ipv rommel als Rhapsody.

[Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 27-02-2004 0:51]

Ik, Wil Schuurman

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 27-02-2004 0:56 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

dat album heeft me nog steeds niet overtuigd, maar je bent er zo enthousiast over dat ik em toch nog es ga luisteren.

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 27-02-2004 8:25 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

dat klinkt zeker interessant..

zzz

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-03-2004 22:48 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Populaire band is dat, ongeloofelijk hahaha.

Ik, Wil Schuurman

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 24-03-2004 23:05 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Heb ook de cd gehoord, en ik vind het een lekkere plaat. Wel gaaf dat ze op KiT spelen, ben er wel benieuwd naar!

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 24-03-2004 23:23 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Erg fijne muziek ja.
Gaat prettig luisteren worden op KiT

Life doesn't get much better than this!

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 24-03-2004 23:29 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 23:23 schreef H-K het volgende:
Erg fijne muziek ja.
Gaat prettig luisteren worden op KiT

HaaKaa! Gaat gezellig worden!

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply