|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik bedoelde dus gister de hetero Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Zo hee dan ken jij die gasten wel heel goed als jij kan zeggen dat ze homo of niet zijn. Tsssk ik zeg toch ook niet dat jij een homo bent ofzo Je bent gewoon fokking jaloers dat jij niet zo mooi bent en jij niet zo goed cello kan spelen en gewoon niet sexy bent [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 24-03-2003 21:00] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik heb ze ook bij kopspijkers gezien, was erg goed. was dat een eigen kompositie? niet verkeerd. Oud Vuil. |
|
Ik heb ze ook toevallig bij kopspijkers gezien, erg gaaf was dat wel. Ik vind het wel gaaf bedacht om op een cello metal te gaan spelen, ook goed uitgewerkt dan nog. |
|
quote: Bintje is ongeloofelijk knap en Sexy! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:... |
|
Echt wel...als ik 10 jaar jonger en vrijgezel was... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Gelukkig ben je oud en gebonden .... |
|
quote: Heb het nu eindelijk online gezien... Was één van hun eigen nummers vanop de nieuwe cd... maar wel één van de mindere... |
|
quote: Joop braakhekke ken ik ook niet persoonlijk, maar toch weet ik dat hij homo is, is vrij duidelijk. En ik ben echt wel een lekker ding hoor |
|
Tussen haakjes... Heeft er nog iemand fotos van in Antwerpen of zo? Of andere goeie live fotos van Apoc.? |
|
|
|
Dank... |
|
Heb ze vorig jaar in de 013 gezien en dat was echt een onvergetelijk optreden.....begonnen zonder drum de oudere nummers te spelen....meebleren met oude tallica.Daarna kwam de drum erbij en de nieuwe songs waren destijds top.Ook een te gekke podiumpresentatie....Ken ook alle oudere nummer en hoop dat ze binnenkort weer naar nederland komen, weet nog niet of ze dan zang erbij moeten doen, de muziek is op zich al tof genoeg. "At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan |
|
Weet iemand een website van apocalyptica? Ik vind alleen sites die het neit doen? Of weet iemand of ze dit jaar nog in NL komen? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
http://www.apocalyptica.com Het optreden gisteren in Hof Ter Loo was veruit het beste dat ik van hen gezien heb. Lange, gevarieerde set, veel energie. Ze hebben een nieuw nummer gespeeld (als ik het me goed herriner noemt het 'devastator') dat op hun volgend album komt, maar dat vond ik nu niet echt een speciaal nummer. Voor fotos kan je hier terecht. |
|
Zet ze ff in een gallery man. Dan hoef ik niet 10000 keer te klikken om er achter te komen dat de helft bewogen is metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Mja, het is een goedkoop digitaal cameraatje met slechte flits... daarmede dus mijn verontschuldigingen voor de slechte kwaliteit van de foto's (alhoewel ik soms van die bewogen foto's van metaloptredens ook wel leuk vind). Kwestie van een gallery... pff, ik ben te lui. |
|
*thudd* http://www.013web.nl do 31 maart 2005 Apocalyptica METAL Aanvang 21.00 / zaal open 20.00 The Choice / entree 16,00 euro / 3,35 euro servicekosten Vvk start op 13 november I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
al twee keer gezien in 013, denk niet dat er een derde keer komt... |
|
quote: Rond die tijd komen ze ook naar de AB. 't Is €20, maar misschien moet 'k toch maar 'ns gaan kijken, nu het voor een keer bij de deur is. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
I'll be there. Misschien Hwulff zelfs aan een ketting. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Shit, in den AB? Dan kan ik geen foto's nemen... |
|
Ik wil ze in maart zeker gaan zien, maar ik vind de nieuwe S/T cd nogal tegen vallen... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |