|
Auteur: |
|
|
Dit zijn voor mij vrij onbekende bands. Maar je kunt mij wel een promo'tje sturen. Draai ik het op de radio |
|
ik wil er wel graag bij zijn, mortal form en thronar (ook de enige uit die lijst die ik ken ) zijn erg goed |
|
Vanavond is er metallebattle in Zoutleeuw(belgië) met oa Axamenta en Gracefallen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
*kick* Vanavond |
|
Heb er zin in |
|
quote: http://www.cu2.nl/twamby, wil je niet liever thuis blijven? |
|
winnaar metal battle in de goudvishal.. ANOTHER MESSIAH..... terecht de winnaar... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hmmm...ik ga nu wel echt over de seksuele geaardheid van de jury twijfelen. Maarja, iig het was een gave avond! Thronar klonk ok, victemizer was goed, alleen hoor je daar normaal nooit iets van. Nepenthe is zeker vooruit gegaan sinds ze de toetsen verloren hebben. Mortal Form was echt enorm gaaf! Die lui verbazen me de laatste tijd elke keer weer. Another messiah, ik vond het persoonlijk walgelijk! bah, die hadden beter aan de grote prijs van nederland mee kunnen doen! Maarja, logisch dat ze dan winnen ja...de wetten der natuur zijn wat dit betreft weer met handen en voeten betreden. Maar was een gaaf avondje |
|
quote: Waarom? |
|
Was wel leuke avond. Thronar. Jammer genoeg eerste nummer gemist doordat ik te laat binnen kwam. Toch erg leuke band! Victimizer. Was wel redelijk, af en toe klonk het beetje een warboel vond ik. Nepenthe. Wel goed. Mortal Form. Vet! Paar weken terug ook al gezien en vond ze toen ook goed, naar mijn keus de winnaar. Another Messiah. Na het eerste nummer weggegaan, vond er niet veel aan. |
Index / Concerten |