|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil een ruimte waar ik 24/7 kan spelen verdomme!! |
|
quote: Als je maar goed isoleert kan het overal Probleem is eerder: waar vind ik een betaalbare ruimte??? Wij hadden met de band gvd bijna een hele verdieping van ong. 1000m2 in een leegstaand kantoorgebouw dat ge-anit-kraakt wordt, was er een kleine meerderheid der anti-krakers tegen Ik zal daar binnenkort toch maar weer eens zeuren.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 29-02-2004 15:12] |
|
probeer ook vooral kennissen/familieleden die ergens in grote bedrijfshallen werken ofzo.. hebben ze vaak zat ruimtes/kantines die s'avonds toch niet gebruikt worden.. als ze je al goed kent hoef je't niet eens lief te vragen.. kheb 't geluk met mijn ene band (One in ten / puny) dat we (via via) bij een stro-handel toko in de kantine kunnen oefenen..en doen we al jaren (enige nadeel; we moeten altijd weer alles opbouwen/afbreken.. maar dat is opzich niet erg). met m'n andere band (Xtim and the alcoholiX) oefenen we in een groot leegstaand huis dat te koop staat.. dus als 't verkocht wordt kappen we |
|
Heb je ook al wat uitgebracht met die bands ? Welke stijlen hardcore / punk ?? |
|
quote: oh, enkele ralle demos met One In Ten, ja vroeger hehe. nu zijn we bezig met een fatsoenlijke demo, maar omdat we dus ook de naam veranderd hebben zijn we vooral bezig met nieuwe nummers. en iets andere stijl.. meer rock (met klein beetje moderne punkrock)-achtig gericht, i guess. niet echt hardcore/punk (meer) dus... Xtim and the alcoholiX (Beastie Jerks) is v/d gein.. covers van Circle Jerks, Beastie Boys, (ouwe) Red Hot Chili Peppers, Jimi Hendrix, Bad Brains, etc |
|
Vaag, hehehehe, ben wel nieuwsgierig geworden. Heb je een site ? |
|
quote: oh nee, sorry. is nog in de maak.. en we (puny / nu One in ten, dus) bestaan al sinds early '97 schiet nie op, hehe. if we ever get one, zet ik 'm wel in m'n sig |
|
KUTKUTKUTKUTKUTKUT!!!! Per 01-02 moeten we onze oefenruimte verlaten. DFit komt echt slecht uit aangezien we ons aan het voorbereiden zijn op cd-opnamen. Weet iemand nog iets in de omgeving Den Haag? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik heb een oefenruimte, ik zoek alleen nog een band, maar daarvoor zit ik volgens mij in het verkeerde topic... .. |
|
quote: Musicon en HPC, beiden in Den Haag. Met openbaar vervoer goed te bereiken. In Delft heb je nog Spot (of hoet het ook heet). |
|
HPC zit nagenoeg vol en Musicon heeft geen kasten waar je apparatuur in kunt opslaan. Aangezien ik niet wekelijks met een 4 x 12 kast op mijn nek naar de oefenruimte. Spod moet ik ook nog eens bellen inderdaad But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
dat klopt allebei. en musicon is ook nog eens stervensduur. |
|
en SPod ook vol, ja musicon gaat nergens over. Hier in de buurt is het gvd echt moeilijk een goede ruimte met kast te krijgen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
ach, als je met veel man i neen band zit maakt de prijs van musicon niet zo veel uit. dan maar een biertje minder na afloop |
|
tja maar dan heb ik nog steeds geen kast om mijn spullen in op te slaan he But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik oefen voor 22,50 en voor 25. Dus ´t kan wel... |
|
Ik heb een gratis ruimte op een muziek school! Je zou kunnen kijken op : www.kloosterwoerden.nl dat is tegen een redelijke prijs en niet zo ver van Utrecht af..., het is niet super maar als je toch niks beters heb... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |