|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
want dat hoor ik net op het nieuws Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
zal wel weer n dubbelganger zijn dan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hmmm, ze hebben hem in Pakistan gevat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
dat hoorde ik ook ja via Iraans Persbureau, ff afwachten dus maar... |
|
...vreemd ik krijg niet eens een CNN breaking news mailtje en er is niks op CNN te zien? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het pentagon ontkent ook dat ze hem hebben hoor... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
volgens mij hebben ze Osama niet te pakken |
|
quote: Nee, de verkiezingen zijn nog te ver weg. Amerika ontkent het op dit moment nog Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote: Nee dat klopt er wordt beweerd dat het net zich sluit etc. meer info is te vinden op teletext (nieuws pagina nederland 1-2-3) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 28-02-2004 18:31] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Je kan het inderdaad niet weten, maar het zou me niks verbazen dat ze hem gewoon allang hebben en even wachten tot de verkiezingen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
en wat dan nog Alsof er dan ineens geen terrorisme meer is.. |
|
quote: Beweert iemand dat dan? Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote: Nee, maar het maakt geen ene fuck uit of ze Osama pakken of niet.. Er zal geen aanslag minder door gepleegd worden. Juist meer (als vergelding o.i.d.) zelfs zou je kunnen zeggen, in zekere zin is het dus zelfs contraproductief. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-02-2004 19:13] |
|
Boeiend. |
|
Dat zou wel mooi zijn. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hmm..net ff op teletekst gekeken..De amerikanen ontkennen ten stelligste dat ze ém hebben..maar als ze ém hebben, is dat een natuurlijk een geweldige moraal boost voor Bush Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Volgens us special forces was Osama al jaren geleden neergeschoten. Dit hadden ze tijdens een uitzending van 2 Vandaag gezegd. Of het waar is.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Amerikanen zeggen wel meer. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Helaas helaas, het was Osama niet .. Gerard Joling had een blonde pruik op en ja .. dan kan iedereen de verwisseling goed begrijpen natuurlijk! |
|
Er zat ook een Osama in het centrum van Groningen. Volgens mij had hij daar een snoepwinkeltje... |
|
quote:snoepwinkeltje .. jaja (kijkt net Dutroux-docu) .. jaja snoepwinkelte |
|
quote: Osama's deli was dat... carolieweg, of dat straatje ernaast, tussen de gelkinge en de oosterstraat ... jammer dat hij na 11 sept 2001 de naam van de winkel moest "aanpassen" hij is nu al een tijdje weg... Bruce Banner |
|
quote:is ook niet echt een goede verkoop truuk yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Nee, Bas Bin Laden is aanbevelenswaardig. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ze hebben hem niet te pakken!!! Dit was een blunder van de Iraakse televisie. Ik hoorde dit vannamiddag op studiobrussel. Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |