IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : volgens mij hebben ze Osama te pakken Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 28-02-2004 18:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

want dat hoor ik net op het nieuws


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 28-02-2004 18:24 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

zal wel weer n dubbelganger zijn dan


wait for me dragon, we'll meet in the sky


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-02-2004 18:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hmmm, ze hebben hem in Pakistan gevat


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-02-2004 18:27 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

dat hoorde ik ook ja via Iraans Persbureau, ff afwachten dus maar...


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 28-02-2004 18:27 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Ja, maar ze hebben hem al maanden in de gaten, maar ze wachten tot vlak voor de verkiezingen zodat Bush weer wint...


Dolf Brouwers - another dead hero


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-02-2004 18:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

...vreemd ik krijg niet eens een CNN breaking news mailtje en er is niks op CNN te zien?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-02-2004 18:30 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Het pentagon ontkent ook dat ze hem hebben hoor...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 28-02-2004 18:30 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

volgens mij hebben ze Osama niet te pakken


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 28-02-2004 18:30 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 18:29 schreef Chelman het volgende:
...vreemd ik krijg niet eens een CNN breaking news mailtje en er is niks op CNN te zien?


Nee, de verkiezingen zijn nog te ver weg. Amerika ontkent het op dit moment nog


Dolf Brouwers - another dead hero


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-02-2004 18:31 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 18:30 schreef filosofem het volgende:
volgens mij hebben ze Osama niet te pakken

Nee dat klopt er wordt beweerd dat het net zich sluit etc. meer info is te vinden op teletext (nieuws pagina nederland 1-2-3)

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 28-02-2004 18:31]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-02-2004 18:39 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Je kan het inderdaad niet weten, maar het zou me niks verbazen dat ze hem gewoon allang hebben en even wachten tot de verkiezingen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-02-2004 18:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

en wat dan nog

Alsof er dan ineens geen terrorisme meer is..


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 28-02-2004 19:00 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 18:56 schreef Snaack het volgende:
en wat dan nog

Alsof er dan ineens geen terrorisme meer is..


Beweert iemand dat dan?


Dolf Brouwers - another dead hero


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-02-2004 19:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 19:00 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Beweert iemand dat dan?


Nee, maar het maakt geen ene fuck uit of ze Osama pakken of niet.. Er zal geen aanslag minder door gepleegd worden.

Juist meer (als vergelding o.i.d.) zelfs zou je kunnen zeggen, in zekere zin is het dus zelfs contraproductief.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-02-2004 19:13]


nekro
Usericon van nekro
Posted 28-02-2004 20:36 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Boeiend.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 28-02-2004 20:36 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Dat zou wel mooi zijn.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 28-02-2004 20:42 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmm..net ff op teletekst gekeken..De amerikanen ontkennen ten stelligste dat ze ém hebben..maar als ze ém hebben, is dat een natuurlijk een geweldige moraal boost voor Bush


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-02-2004 20:53 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Volgens us special forces was Osama al jaren geleden neergeschoten. Dit hadden ze tijdens een uitzending van 2 Vandaag gezegd.

Of het waar is..


"This one is older than shit, heavier than time!"


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 28-02-2004 20:53 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Amerikanen zeggen wel meer.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-02-2004 23:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Helaas helaas, het was Osama niet ..

Gerard Joling had een blonde pruik op en ja .. dan kan iedereen de verwisseling goed begrijpen natuurlijk!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 28-02-2004 23:28 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Er zat ook een Osama in het centrum van Groningen.
Volgens mij had hij daar een snoepwinkeltje...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-02-2004 23:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 23:28 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Er zat ook een Osama in het centrum van Groningen.
Volgens mij had hij daar een snoepwinkeltje...
snoepwinkeltje .. jaja (kijkt net Dutroux-docu) .. jaja snoepwinkelte


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-02-2004 23:34 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 28 februari 2004 23:28 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Er zat ook een Osama in het centrum van Groningen.
Volgens mij had hij daar een snoepwinkeltje...


Osama's deli was dat... carolieweg, of dat straatje ernaast, tussen de gelkinge en de oosterstraat ...

jammer dat hij na 11 sept 2001 de naam van de winkel moest "aanpassen"

hij is nu al een tijdje weg...


Bruce Banner


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 29-02-2004 12:01 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 februari 2004 23:34 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Osama's deli was dat... carolieweg, of dat straatje ernaast, tussen de gelkinge en de oosterstraat ...

jammer dat hij na 11 sept 2001 de naam van de winkel moest "aanpassen"

hij is nu al een tijdje weg...
is ook niet echt een goede verkoop truuk


yo yo wassup nigga bitches in da house


Sater
Usericon van Sater
Posted 04-03-2004 23:17 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Nee, Bas Bin Laden is aanbevelenswaardig.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 04-03-2004 23:20 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

Ze hebben hem niet te pakken!!! Dit was een blunder van de Iraakse televisie. Ik hoorde dit vannamiddag op studiobrussel.


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen