|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Belachelijk, echt!! Het soort mensen waar het over gaat verdient vaak bakken aan criminele activiteiten (ff kort door de bocht en ik laat alle vooroordelen er maar ff op los), en die hoeven geen belasting te betalen omdat men BANG voor ze is?? En inderdaad, bijstandsmoeders met geen cent te makken betalen zich scheel.. (Bij wijze van..).. ..."Hate can only create more hate"... |
|
inderdaad! betalen gotver!! ik ben niet van plan om te gaan werken om de belastingcenten te betalen voor kampies ed.!!! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
en dan ook nog het geld terugvorderen, wat ze jarenlang niet betaald hebben, graag. inleveren, die mercedessen en bmw's. Oud Vuil. |
|
quote: respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: plus rente. |
|
quote: En smartegeld.. Tegenover al die arme bijstandsmoeders etc.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
en een hand eraf, voor het jatten. of draaf ik nu door? Oud Vuil. |
|
Nee hoor Prima!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hoe kan zoiets nu pas aan het licht komen? |
|
quote: De doofpot is daarvoor een goed middel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Weet ik niet. Mogelijk omdat in totaal het bedrag waarschijnljk niet zo groot zal zijn (hoeveel kampen en hell's angels bendes hebbenwe nou in NL)is het aan de aandacht ontsnapt.Maar het is een principekwestie. Al moeten ze die kampen met een leopard tank en een apache helicopter binnenvallen, dokken moeten ze. |
|
quote: Absoluut, en ik neem aan dat er nu toch wel aan gewerkt gaat worden, maar dan nog. Zoiets laat je als regering toch niet links van je liggen? Er moeten toch mensen zijn die dit geweten hebben. Ik vind het maar een vreemde kwestie. |
|
hm, volgens mij, zijn er aardig wat kampen, hoor. ik hoorde op het nieuws, dat ze 3% belasting moesten betalen, dat was nog iets. maar dat betaalden ze ook al meestal niet. Oud Vuil. |
|
quote: dat klinkt nog veel erger, dat wil dus zeggen dat ze een regeling hebben gekregen waarbij ze slechts 3% van de normale belastingen hoeven te betalen, maw de regering heeft dit speciaal voor hun geregeld. |
|
quote: Mee eens, als er belasting betaald moet worden dan zal ook iedereen die belasting moeten betalen Of je nou een gemenerik bent of niet! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Goh .. ik ben absoluut niet verrast ... In Nederland moet je uitschot zijn, dan heb je het pas goed! |
|
En daarom zeg ik : die lui, als ze niet betalen... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Misschien moet het vooroordeel dat metals agressief tuig zijn maar weer eens aangedikt worden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
quote: hmm dan ga ik ook maar in een kamp wonen maarja als ze zich niet als nederlander beschouwen dan moeten we maar wat afkijken van de israelies: De muur maar we verbeteren het natuurlijk door en nog een dakje op te zetten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik zat zelf dan weer eerder aan een groot gat in de grond te denken The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ook goed, dat zou een mooie fundering zijn voor een nieuw gebouw, natuur is niet mogelijk met die vervuilde grond ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Kewl! Dat gat vervolgens volgieten met beton vond ik al een goeie maar een gebouwtje er zelfs overheen is prima; bijv een discount zaak voor de in beslag genomen Harley's. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De koningin betaalt ook geen belasting.... kamptuig!!! Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote:Hehe, klopt...m'n halve stief-familie wordt ook overgeslagen.. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |