|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
G4 heb mn pa.kut ding maar mischien alleen omdat ik geen fuck van computers weet |
|
Mac, dat staat toch voor Mijn Allereerste Computer? Jullie zijn allemaal negers! |
|
dan ben ik erop achteruitgegaan |
|
De enige Apple Mac voor mij is deze: |
|
hehheh, en zelfs die is niet zo best. Oud Vuil. |
|
allemaal KUT! |
|
he klootzakken, hebben jullie de eerste post soms niet gelezen? ik heb al een aantal jaartjes een G4, gaat prima Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
he hoer!Heb je mijn posts niet gelezen? |
|
ja juist Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
quote: kwil details en ja inderdaad, wou een topic beginnen voor de mensen die WEL een mac hebben of PCgebruikers die er iets zinnigs over te vertellen hebben. Heel internet zit al vol met mac vs pc-kak met altijd maar dezelfde argumenten als je ze al argumenten kan noemen. misschien dat het nu wat beter te begrijpen is [Dit bericht is gewijzigd door dr_schoft op 29-02-2004 17:11] Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote:waarvoor ik hem benütz dus? ontwerpen, sites bouwen, cdrom's maken you name it! niet om te internetten iig. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
yez en specs wat voor een G4 etc... Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote:jezus dat weet ik niet zeg, het is de standaard G4, niks extra's erin zeg maar 128mb.. maar snel zat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Thuis iMac om wat op te internetten etc. en op het werk opgefokte G4 om vormgeving etc op te doen. Draai op allebei OS 10.3 en beter kan gewoon niet None of us are saints - Albert Fish |
|
duo 500 G4/768 mb/80, 40, 40 GB hd/21+17 inch scherm 400 G3/512mb/12, 60 GB hd/21 inch scherm 350 imac/128mb/7GB In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
mac is zuig Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
zei robbemans terwijl hij met een hand de ctrl, de alt en de delete toets indrukt en met de andere probeert de virussen weg te houden... hou vol, met een beetje geluk ga je pas heel laat op je bek! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Op mijn vorige school hadden ze van die leuke (g4?) CUBE's .. leuk qua design, maar lijkt me erg onpraktisch met het oog op uitbreidingen enzo.... ze zijn destijds ook enorm geflopt, en de productie is geloof voortijdig stilgelegd, waardoor het collectors items zouden zijn geworden.. |
|
yep, die cubes daar heb ik het ook niet zo op. De powermac torens daarentegen emac ook niet slecht, denk zelfs dat ik voor zo een ga gaan Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
De G5 machines die ik bij een leverancier van ons zag liggen zijn iig wel leuke machines. Ik meen dat het hoogste model toen (paar maandjes terug), 2Ghz dual proccessors bevatte, met een 1Ghz fsb. Ik vind een mac best prettig werken voor een hoop grafische toepassingen (ik heb er vroeger voor mijn opleiding veel mee gewerkt) maar qua games hoef je bv geen mac te kopen. Verder prima systeempjes en een prima OS vind ik. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:ach ja, maargoed... ik vindt dat iedereen die een computer niet gebruikt voor creatieve toepassingen er mooi van af moet blijven... p.s. ik draai nog gewoon OS9 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: lol, gelukkig bepaal jij dat niet. Want creativiteit uit zich natuurlijk ook in games, die weer door creative personen zijn gemaakt. Daarentegen is ontspanning op z'n tijd ook niet gek. Ouderwets gelul dus! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:maar gelukkig bepaal jij dat ook niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Gelukkig gebruik ik ook geen mac, wie hapt er toe? "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |