IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : In Age and Sadness (schaamteloze propaganda)
thespian
Usericon van thespian
Posted 29-02-2004 18:29 by thespian Wijzig reactieProfiel van thespianQuote dit berichthttp://www.inageandsadness.com

Oke, hier zijn de voor- en achterkant van onze zojuist afgeronde demo:

En zowaar ook nog 2 nummers van de demo:

Vagrant Thoughts

Nocturnal Whisperings

Bestellen kan via www.inageandsadness.tk, of stuur mij een mailtje of pm.

GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 29-02-2004 18:55 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

Niet zo'n mooi hoesje, maar wel aardige muziek ja.

" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 29-02-2004 18:56 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Klinkt inderdaad lang niet slecht...

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 29-02-2004 19:16 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik heb ook even de nummers geluisterd. Klinkt niet gek. Zitten zeker leuke ideeen in. Echter nog wel voldoende ruimte voor verbetering:
-Gitaargeluid is wat iel en ietwat schel. Dit zal vooral wel met de opname kwaliteit te maken hebben, maar misschien is het ook een idee om met andere gitaar stemmingen en versterker instelling te experimenteren. Zeker gezien jullie doom invloeden mag het geluid best iets meer laag vind ik.

-Om deze zelfde reden mag de bas wat mij betreft volgende keer ook wel wat harder in de mix

-Grunts klinken niet echt krachtig. Weet niet of dit aan de zanger of aan de opname ligt. Ik vermoed een beetje van beide.

-Af en toe hebben jullie de neiging om riffjes net iets te vaak te herhalen.

-Het begin (en einde) van Nocturnal Whisperings is erg leuk gedaan (Opeth vinden jullie zeker ook goed ). Ik zou hier echter proberen behalve met de lead gitaar ook wat meer met de bas en de tweede gitaar te varieren. Dat zou het geheel nog een stuk interessanter maken.

-In dat zelfde nummer had er wat mij betreft wel wat meer gebruik gemaakt mogen worden van zang. Die nu enkel in de trage stukken terugkomt.

Muziek heeft zeker potentie echter zou ik nog iets meer werk steken in de broodnodige afwisseling en in de produktie.

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 29-02-2004 20:37 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

hoe duur?

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 29-02-2004 20:59 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

4 euro.
Klinkt zeker niet verkeerd Peppie.

Jullie zijn allemaal negers!

ReapeR85
In Age and Sadness...
Usericon van ReapeR85
Posted 01-03-2004 10:56 by ReapeR85 Wijzig reactieProfiel van ReapeR85Quote dit berichthttp://www.inageandsadness.tk

Sinds heden is er ook een heus In Age and Sadness forum online! Bezoek deze zijde en vertel ons alles wat je dwars zit...of niet.

Maar goed, je komt er via
www.inageandsadness.tk

of ga gelijk naar
http://forum.voidsales.com/viewforum.php?f=12

We hebben trwns ook een nieuw e-mail adres:
info@inageandsadness.tk

Voor een demo order kun je tegenwoordig terecht bij:
order@inageandsadness.tk

Veel plezier, lieve kijkbuis(of -plank) kindertjes

Prog. doom/death :: www.inageandsadness.tk

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-03-2004 14:31 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik zit nu even te luisteren en op het eerste gehoor klinkt het niet slecht..
Alleen vindt ik de grunt erg monotoom overkomen, en mag er iets meer afgewisseld worden met de rifs die jullie spelen. Het geluid is zeker niet slecht, maar inderdaad iets meer laag en dan klinken jullie lekker zwaar en dat komt de muziek zeker ten goede..

Nogmaals het is niet slecht, en jullie zijn zeker op de goede weg bezig... maar het puntje afwisseling is wel belangrijk, het loopt nog net niet echt lekker door.. Maar ga zo door

Nocturnal Whisperings spreekt mij trouwens het meest aan. Alleen dat snelle stuk past niet echt... (maar da's mijn mening, ik houdt persoonlijk niet van snelle stukken in Doom)

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 01-03-2004 14:32]

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 01-03-2004 14:32 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Hmmz, ik vind het niet zo heel veel aan...

It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-03-2004 15:39 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 19:16 schreef Vlkodlak het volgende:
Ik heb ook even de nummers geluisterd. Klinkt niet gek. Zitten zeker leuke ideeen in. Echter nog wel voldoende ruimte voor verbetering:
-Gitaargeluid is wat iel en ietwat schel. Dit zal vooral wel met de opname kwaliteit te maken hebben, maar misschien is het ook een idee om met andere gitaar stemmingen en versterker instelling te experimenteren. Zeker gezien jullie doom invloeden mag het geluid best iets meer laag vind ik.

-Om deze zelfde reden mag de bas wat mij betreft volgende keer ook wel wat harder in de mix

-Grunts klinken niet echt krachtig. Weet niet of dit aan de zanger of aan de opname ligt. Ik vermoed een beetje van beide.

-Af en toe hebben jullie de neiging om riffjes net iets te vaak te herhalen.

-Het begin (en einde) van Nocturnal Whisperings is erg leuk gedaan (Opeth vinden jullie zeker ook goed ). Ik zou hier echter proberen behalve met de lead gitaar ook wat meer met de bas en de tweede gitaar te varieren. Dat zou het geheel nog een stuk interessanter maken.

-In dat zelfde nummer had er wat mij betreft wel wat meer gebruik gemaakt mogen worden van zang. Die nu enkel in de trage stukken terugkomt.

Muziek heeft zeker potentie echter zou ik nog iets meer werk steken in de broodnodige afwisseling en in de produktie.

Ik heb hier niets aan toe te voegen.
@Vlkodlak voor de uitgebreide, opbouwende kritiek.

Ik moet zeggen dat het ten opzichte van de mp3'tjes die ik eerder van jullie website gedownload had, zeker al weer een heel stuk beter is.

Jullie muziek heeft zeker potentie. Dus als jullie bovenstaande kritiek ter harte nemen, kunnen jullie zeker een heel eind komen.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

thespian
Usericon van thespian
Posted 01-03-2004 16:06 by thespian Wijzig reactieProfiel van thespianQuote dit berichthttp://www.inageandsadness.com

Oke dan, we zullen bij een volgende demo zeker rekening houden met de kritiekpunten die hier gegeven zijn. Sommige dingen zijn dan weliswaar een kwestie van mening, maar desalniettemin kan ik me in veel punten wel vinden.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-11-2005 21:32 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zijn er al plannen voor het opnemen van een album dat iemand weet?

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-11-2005 22:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Klonk live best goed!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-11-2005 11:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Zat0rdag spelen wij met (o.a.) deze heren op een feestje op Goerree-Overflakkee in een gehucht genaamd "Ooltgensplaat". Dit feest vind plaats in één of ander strandpaviljoen. (Paviljoen Sluishaven)

Voor de geïnteresseerden: er rijdt een pendelbus naar deze toko vanaf o.a. Middelharnis. Als je wilt komen en met de bus meewilt, drop me dan ff een mailtje.

username AT zwaremetalen.com

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-09-2006 16:44 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2005 21:32 schreef Mark Z het volgende:
Zijn er al plannen voor het opnemen van een album dat iemand weet?

*Schop*

Deze gasten zijn nonstop aan het touren volgens mij. Een album opnemen zit er niet in lijkt het. Jammer.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-09-2006 16:52 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

De tour met Before The Dawn in oktober is helaas komen te vervallen.

Wellicht dat ze nu tijd voor je hebben Mark

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-09-2006 17:03 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zou mooi zijn.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-09-2006 9:40 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Inderdaad

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com