|
Auteur: |
|
|
Oke, hier zijn de voor- en achterkant van onze zojuist afgeronde demo: En zowaar ook nog 2 nummers van de demo: Vagrant Thoughts Nocturnal Whisperings Bestellen kan via www.inageandsadness.tk, of stuur mij een mailtje of pm. |
|
Klinkt inderdaad lang niet slecht... |
|
Ik heb ook even de nummers geluisterd. Klinkt niet gek. Zitten zeker leuke ideeen in. Echter nog wel voldoende ruimte voor verbetering: -Gitaargeluid is wat iel en ietwat schel. Dit zal vooral wel met de opname kwaliteit te maken hebben, maar misschien is het ook een idee om met andere gitaar stemmingen en versterker instelling te experimenteren. Zeker gezien jullie doom invloeden mag het geluid best iets meer laag vind ik. -Om deze zelfde reden mag de bas wat mij betreft volgende keer ook wel wat harder in de mix -Grunts klinken niet echt krachtig. Weet niet of dit aan de zanger of aan de opname ligt. Ik vermoed een beetje van beide. -Af en toe hebben jullie de neiging om riffjes net iets te vaak te herhalen. -Het begin (en einde) van Nocturnal Whisperings is erg leuk gedaan (Opeth vinden jullie zeker ook goed ). Ik zou hier echter proberen behalve met de lead gitaar ook wat meer met de bas en de tweede gitaar te varieren. Dat zou het geheel nog een stuk interessanter maken. -In dat zelfde nummer had er wat mij betreft wel wat meer gebruik gemaakt mogen worden van zang. Die nu enkel in de trage stukken terugkomt. Muziek heeft zeker potentie echter zou ik nog iets meer werk steken in de broodnodige afwisseling en in de produktie. |
|
hoe duur? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
4 euro. Klinkt zeker niet verkeerd Peppie. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Sinds heden is er ook een heus In Age and Sadness forum online! Bezoek deze zijde en vertel ons alles wat je dwars zit...of niet. Maar goed, je komt er via www.inageandsadness.tk of ga gelijk naar http://forum.voidsales.com/viewforum.php?f=12 We hebben trwns ook een nieuw e-mail adres: info@inageandsadness.tk Voor een demo order kun je tegenwoordig terecht bij: order@inageandsadness.tk Veel plezier, lieve kijkbuis(of -plank) kindertjes Prog. doom/death :: www.inageandsadness.tk |
|
Ik zit nu even te luisteren en op het eerste gehoor klinkt het niet slecht.. Alleen vindt ik de grunt erg monotoom overkomen, en mag er iets meer afgewisseld worden met de rifs die jullie spelen. Het geluid is zeker niet slecht, maar inderdaad iets meer laag en dan klinken jullie lekker zwaar en dat komt de muziek zeker ten goede.. Nogmaals het is niet slecht, en jullie zijn zeker op de goede weg bezig... maar het puntje afwisseling is wel belangrijk, het loopt nog net niet echt lekker door.. Maar ga zo door Nocturnal Whisperings spreekt mij trouwens het meest aan. Alleen dat snelle stuk past niet echt... (maar da's mijn mening, ik houdt persoonlijk niet van snelle stukken in Doom) [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 01-03-2004 14:32] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hmmz, ik vind het niet zo heel veel aan... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Ik heb hier niets aan toe te voegen. @Vlkodlak voor de uitgebreide, opbouwende kritiek. Ik moet zeggen dat het ten opzichte van de mp3'tjes die ik eerder van jullie website gedownload had, zeker al weer een heel stuk beter is. Jullie muziek heeft zeker potentie. Dus als jullie bovenstaande kritiek ter harte nemen, kunnen jullie zeker een heel eind komen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Oke dan, we zullen bij een volgende demo zeker rekening houden met de kritiekpunten die hier gegeven zijn. Sommige dingen zijn dan weliswaar een kwestie van mening, maar desalniettemin kan ik me in veel punten wel vinden. |
|
Zijn er al plannen voor het opnemen van een album dat iemand weet? |
|
Klonk live best goed! |
|
Zat0rdag spelen wij met (o.a.) deze heren op een feestje op Goerree-Overflakkee in een gehucht genaamd "Ooltgensplaat". Dit feest vind plaats in één of ander strandpaviljoen. (Paviljoen Sluishaven) Voor de geïnteresseerden: er rijdt een pendelbus naar deze toko vanaf o.a. Middelharnis. Als je wilt komen en met de bus meewilt, drop me dan ff een mailtje. username AT zwaremetalen.com |
|
quote: *Schop* Deze gasten zijn nonstop aan het touren volgens mij. Een album opnemen zit er niet in lijkt het. Jammer. |
|
De tour met Before The Dawn in oktober is helaas komen te vervallen. Wellicht dat ze nu tijd voor je hebben Mark |
|
Zou mooi zijn. |
|
Inderdaad |
Index / Heavy Metal |