|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier is geen topic van. Schandalig eigenlijk. Want dit is Black Metal van de bovenste plank. Rauwe Black Metal. A total Burzum worship. |
|
Heb je links naar mp3's? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
kristus, er zijn geloof ik drie Pest's ofzo ? |
|
Een Finse, Zweedse en een Duitse....en als ik me niet vergis zelfs nog een Amerikaanse maar dat weet ik niet zeker. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
dit is de duitse toch... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ene Faust heeft het gepost, dus dat zal wel Pest- Hail the Black Metal Wolves of Belial is de Finse? nou, nog 2 te gaan! |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: ik kan t wel doorsturen/msnnen aaaarco@planet.nl In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Deze is inderdaad de Duitse Pest. Nooit gehoord. Finse Pest is idd van Hail the Black Metal Wolves of Belial. Zweedse Pest, imho de beste, is van Desecration en Blasphemy is my Throne. Even die site bekijken, dank. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-01-2008 21:38] |
|
Duits, Duits en nog ns n keer Duits. Je hebt Pest(Ger) en je hebt Pest(Swe) en je hebt nog 'n Pest(Fin) de Finse Pest kun je beter laten liggen. En ook de Pest(Usa) kun je laten liggen want die spelen 'n soort Rob Darken variant. Maar Ara is ijzersterk. Die zanger is gestoord drinkt naar mijn mening te veel Jagemeister. [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 01-03-2004 17:14] |
|
Ging jij vroeger niet als Heer Krieg door het leven? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-01-2008 21:37] |
|
Ik heb Ara dus op teep, en vind het aardig goed moet ik zeggen. Geen idee of ad se ipsum dicht bij de 7" komt. Als je nagaat dat ik juist ara beter vind dan hun nieuwste. En ja ik vind de stukjes tussen de nummers wel cool... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-01-2008 21:38] |
|
quote:En er is een Noorse Pest (en dan bedoel ik de band en niet de zanger ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Welke Pest het is weet ik niet, maar Pest - Desecration heerscht iig. |
|
quote: Deze Pest komt uit ZWEDEN. |
|
ik vind ara prima, staan enkele lekker nummers op, ik moet ad se ipsum nog wel een keer aanschaffen. |
|
Zit Pest,zanger niet in Pest,band,no dan? Winter is coming |
|
quote: Pest, zanger zat in Obtained Enslavement en Gorgoroth. |
|
quote: IK RAAK ER NIET MEER AAN UIT! heeft deze Pest nog releases? signature |
|
Ik ben nu Pest - In Total Contempt aan het beluisteren. Dit is de pest van Desecration. Ultrarauwe Blackmetal/punk! En het heerscht! |
|
quote:Luister ECHT oude Absurd. Dat is pas black/punk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hm, ik ken het van naam, das alles. Ik zal het eens in de gaten houden (bittorrent), er is denk ik geen mp3 online ofzo? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |