IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Delirious
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 29-02-2004 21:20 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik vond op me kamer een bandje van Delirious terug, ik kreeg hem een keer van iemand op een cocnert, waarom weet ik niet meer.
Kent iemand deze band?

het bandje heet: Transplantation of Ghouls

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-02-2004 21:22 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

ik ken alleen de thrash band Delirious, maar ik neem aan dat het in jou geval om een black-bandje gaat?

Moordlustige Hamster
Posted 29-02-2004 21:23 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Nee, geen Black Metal geloof ik, zet hem zo even op. Dacht dat het beetje op Morbid Angel leek, laatste keer dat ik het luisterde

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 29-02-2004 21:24 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ik heb de twee recentste CD's van deze: WWW.DELIRIOUS.DE
Ik zou niet weten als ze een dgl demo hadden vroeger...

Deze hier zijn iig vlijmscherp en retestrak

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-02-2004 21:24 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

@MH: Probeer daarna dat Thrash-bandje eens, kijken of het er op lijkt (lijkt me sterk, maar och, je kan het proberen!)

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 29-02-2004 21:27]

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-02-2004 21:26 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 21:24 schreef IronGlory het volgende:
ik heb de twee recentste CD's van deze: WWW.DELIRIOUS.DE
Ik zou niet weten als ze een dgl demo hadden vroeger...

Deze hier zijn iig vlijmscherp en retestrak
Zeker! Ze hebben naar mijn weten 2 demo's:
Painful Sorrow (1992) en Thoughtlessness (1995)

Moordlustige Hamster
Posted 29-02-2004 21:28 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Het is trouwens een Nederlandse band, dus niet die Duitse.

Moordlustige Hamster
Posted 13-01-2005 12:40 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

*schop*

Weet er misschien nu iemand meer van deze band?

(De Nederlandse van me eerste post, dus niet die Duitse)

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-01-2005 14:45 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

ik ken een gospelrock band die Delirious? heet... Daar zie je ook een stukje van in de reclame van die timelife worship cd.

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 13-01-2005 17:22 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Klopt, er was een nederlandse thrashband die ergens begin negentiger jaren een demo hebben uitgebracht. Heb 'm zelf ook alweer jaren geleden doorverkocht.

xerpentor
Behold the Throne of Death
Usericon van xerpentor
Posted 14-01-2005 9:39 by xerpentor Wijzig reactieProfiel van xerpentorQuote dit berichthttp://www.xerpentor.nl

quote:
Op 29 februari 2004 21:20 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ik vond op me kamer een bandje van Delirious terug, ik kreeg hem een keer van iemand op een cocnert, waarom weet ik niet meer.
Kent iemand deze band?

het bandje heet: Transplantation of Ghouls

Ja, met zo'n vieze rose kleur, met een bandfoto op een zolder of zo.
Wel een gave band, bestaat helaas niet meer

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com