|
Auteur: |
|
|
ik ken alleen de thrash band Delirious, maar ik neem aan dat het in jou geval om een black-bandje gaat? |
|
Nee, geen Black Metal geloof ik, zet hem zo even op. Dacht dat het beetje op Morbid Angel leek, laatste keer dat ik het luisterde |
|
ik heb de twee recentste CD's van deze: WWW.DELIRIOUS.DE Ik zou niet weten als ze een dgl demo hadden vroeger... Deze hier zijn iig vlijmscherp en retestrak Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
@MH: Probeer daarna dat Thrash-bandje eens, kijken of het er op lijkt (lijkt me sterk, maar och, je kan het proberen!) [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 29-02-2004 21:27] |
|
quote:Zeker! Ze hebben naar mijn weten 2 demo's: Painful Sorrow (1992) en Thoughtlessness (1995) |
|
Het is trouwens een Nederlandse band, dus niet die Duitse. |
|
*schop* Weet er misschien nu iemand meer van deze band? (De Nederlandse van me eerste post, dus niet die Duitse) |
|
ik ken een gospelrock band die Delirious? heet... Daar zie je ook een stukje van in de reclame van die timelife worship cd. |
|
Klopt, er was een nederlandse thrashband die ergens begin negentiger jaren een demo hebben uitgebracht. Heb 'm zelf ook alweer jaren geleden doorverkocht. |
|
quote: Ja, met zo'n vieze rose kleur, met een bandfoto op een zolder of zo. Wel een gave band, bestaat helaas niet meer |
Index / Heavy Metal |