|
Auteur: |
|
|
Alweer de 5e editie van PP in America, dit jaar op 17 en 18 september en wederom in Atlanta. bands: - Edguy - Kamelot - Pain of Salvation - Wuthering Heights - Dreamscape - Adagio - Brainstorm - Tad Morose - Into Eternity en als speciale headliner: - Savatage (eenmalig optreden met: Zak Stevens, Chris Caffery, Steve Wacholz en Jon Oliva). voorverkoop start op 1 mei 2004. Later vandaag zal de website worden ge-update: http://www.progpowerusa.com Hier ga ik zeer zeker weer bij zijn, wie nog meer? Henk |
|
Wat een super geniale line-up... maar ik ga niet naar AMerika voor een concert. helaas... |
|
Ik ben er zeker ook |
|
Savatage (eenmalig optreden met: Zak Stevens, Chris Caffery, Steve Wacholz en Jon Oliva). helaasch ... ik ben er niet bij I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Prima line up! Als ik geld teveel had, zou ik onze amerikaanse broer gaan bezoeken Alleen al voor de sfeer. Verder zijn het allemaal bands die je ook in kleine zalen in nederland kunt zien..dat wel. Verwacht deze week ook een ProgPower Europe update, met een verrassende namen.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Gezellig |
|
Ik denk dat ik er ook wel bij ben dit keer |
|
Nog gezelliger ! |
|
Erg gave Line-up, maar helaas zo ver weg zo kan ie wel weer |
|
Locatie en line-up voor de pre-party zijn nu ook officieel bekend gemaakt, mensen die hun conclusie uit Marcel's aanwezigheid hadden getrokken komen niet bedrogen uit: de (donderdag)avond voor het festival spelen: - Sun Caged !! - Outworld - Halcyon's Way De pre-party kon wel eens gezelliger worden dan de 2 dagen erna Volgende week zaterdag (1 mei) start de voorverkoop. |
|
Jaaaaaaaaaa Heersch dit wordt ons amerika debuut we hebben dr zin in |
Index / Concerten |