|
Auteur: |
|
|
Jullie hebben vast allemaal al wat van de nieuwe cd gehoord, want dit nummer is al een tijdje te downloaden: http://www.earache.com/bands/deicide/mp3s/deicide_scars.mp3 Zo niet, luister het ff zou ik zeggen! Ik vind t in vergelijking met het vorige album een hele vooruitgang, qua sound én qua muziek. Alleen de solo's al zijn een stuk beter dan In Torment in Hell. Ik vind t een beste plaat dusch . Wat vind u ervan? Prog. doom/death :: www.inageandsadness.tk |
|
file not found Oud Vuil. |
|
|
|
Maar, maar, euhm, d'r WAS al een Deicide topic !Toch ? |
|
dank u heer snaack |
|
quote: Klopt, klopt...maar ik dacht dat t misschien wel handig zou zijn dat er een apart topic kwam voor de neue plaat, maar wie ben ik... Misschien dat een mod dit topic in het deicide topic kan plakken? Prog. doom/death :: www.inageandsadness.tk |
|
@Nekro LOL Slijmbal [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-03-2004 21:52] |
|
Ik heb het nummer al een tijdje, en vind het zeer goed te pruimen! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Snaack : |
|
Wat een zaakie...khaal die url net van earache.com af, hmm. Prog. doom/death :: www.inageandsadness.tk |
|
quote: |
|
|
|
hmm, is dit niet de soundtrack van 'The Passion of the Christ' ? |
|
quote: Neuh, das "Here iN after" van Immolation toch? edit: tiepvaut [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-03-2004 23:05] |
|
hmm... |
|
Here In After |
|
quote: Dat bedoel ik.. Lompe tikvaut... Ik heb de plaat nota bene voor mijn neus liggen... Lijkt me wel heerschend om tijdens de film "The Passion of.." als al die gereformeerde plurken er zitten me met een stuk of 25 andere lompe bezopen metalheads tijdens de kruisiging "Can you hear us, death to Jesus!!" te scanderen. Enorm puberaal maar ook enorm leuk, als je zat bent *pling* *idee* |
|
goed plan! ik hou me aanbevolen. |
|
Heer Snaack, Count me In ! |
|
dat moeten we maar gaan regelen dan |
|
Snaack, zit je Zaterdag nog in Waterfront ? |
|
quote: uiteraard.. van 11.15-14.15 oefenen.. |
|
Zie ik je daar dan wel Je blijft toch wel even hangen denk ik, pakken we meteen een paar , ok ? |
Index / Heavy Metal |