IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 27-03-'04 Cirith Gorgor, Darkened Nocturn Slaughtercult, Mor Dagor & Walpurgisnacht in JC Metro Vorige pagina
valfar
Usericon van valfar
Posted 22-03-2004 21:09 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Is er de mogelijkheid om te reserveren?Want ik kom met wat vrienden uit Sittard, dus als het dan is uitverkocht zou wel lullig zijn

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 23-03-2004 18:41 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Nee je kunt niet reserveren, er is ook geen kaartverkoop of iets dergelijks. Maar je hoeft niet bang te zijn dat je niet binnen komt. Er kunnen zo'n 300 man in de zaal dus...

don't mistake lack of talent for genius

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 23-03-2004 20:45 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 22:31 schreef NecroNoud het volgende:
Venlo - Panningen is ongeveer een klein uurtje fietsen.... Maar of dat na een avond alcohol/drugs/metal/headbangen nog te doen is moet je zelf maar zien.
Een idee is idd een treintaxi. Gewoon komen mensen.

Drugs zijn voor posers.

Ik kom wel op het fietsje denk ik. Na de terugweg wacht mij toch een zacht warm bedje, dus die mag best wat langer duren.

valfar
Usericon van valfar
Posted 27-03-2004 12:42 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Nog maar een paar uurtjes

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-03-2004 12:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik kom toch langs vandaag

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-03-2004 14:17 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Crap, ik moet dit soort dingen eens in mijn agenda opchrijven of zo! Heb iemand beloofd om vanavond mee Eindhoven in te gaan... Oh well...

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-03-2004 14:28 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

eerst ff naar eht grind fest en dan emt de wagen naar panningen.
hoppa!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-03-2004 10:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Was weer een lekkere pot blackmetal gisteren in Panningen
Heb wegens vermoeidheidsverschijnselen van mijn narcose DNS niet gezien en Cirith Gorgor maar voor driekwart...helaas.Volgende keer beter.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-03-2004 11:52 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

leuke zaal daar..
eigenlijk amper iets gezien van walpurgiwsnachty en mor dagor, maar wat ik zag was goed.

cirith gorgor en dns neit meer gezien wegens andere veplichtingen

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

valfar
Usericon van valfar
Posted 28-03-2004 12:51 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Walpurgisnacht was echt wel tof, het is altijd moeilijk om een concert te openen, jammer voor ze dat het tpen nog niet zo druk was.
Mor Dagor kon me eerlijk gezegd niet veel boeien.
Cirith Gorgor was echt helemaal te gek, ik kon mn hoofd niet stilhouden!Heb zelfs nog een stukje mee mogen zingen van Bellum Germanicum en Sons of a New Dawn
Van DNS weet ik niet echt wat ik ervan moet vinden, de stemfrequentie van die vrouw lach me niet lekker in het oor, leuk om live te zien, maar een cd zou ik er nooit van kopen.
Verder lagen er ook 2 mensen op de grond te rollebolen (die verdacht veel leken op 2 kerels ) en zat er bij DNS iemand langs de kant die niet echt meer meekreeg wat er om hem heen gebeurde, maar ik hoorde dat hem dat wel vaker gebeurde en dat ze niet anders van hem gewend waren
En dat allemaal voor maar 5 Euro!

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 28-03-2004 13:00 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Idd, erg jammer dat Walpurgisnacht wat technische problemen had (alhoewel hun er niks aan konden doen, niemand eigenlijk). Het haalt gelijk de vaart uit zo'n optreden.

Mor Dagor vond ik persoonlijk erg vet. Lekker extreem.

Cirith Gorgor is de laatste tijd echt op dreef, en deze live show was ook weer helemaal top.

En Darkened Noctun blabblabla was ook wel lekker bruut. Tof om eens een zangeres te zien... en wat voor een. En natuurlijk zeer ruig dat ze "A Sign for the Norse Hordes to Ride" van Immortal speelde als aflsuiter.

De opkomst de hele avond was ook geslaagd te noemen, zeker als je kijkt wat er nog allemaal te doen was op deze datum.
Al met al een vette Black Metalavond.

don't mistake lack of talent for genius

Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 28-03-2004 22:53 by Slave to Darkness Wijzig reactieProfiel van Slave to DarknessQuote dit bericht

sodejuu wat was dit een lekkere avond gisteren. Ik had me al flink verheugd op walpurgisnacht want hun "moerasghesomp" demo heb ik al ongeveer grijs gedraaid,
ze zetten een lekkere set neer. Dood, Verderf en Ellende
(idd een beetje jammer van de technische probleempjes)
Mor Dagor..hmm klonk lekker meer niet.
Cirith ook helemaal op volle toeren, goeie set, vette show, lekker vuurspugen
DNS ging er ook wel in bij me maar halverwege toch maar eens naar huis gegaan.
Al met al een te gekke avond, daar moesten we er wat meer van hebben hier in de buurt.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com