IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Pissing Razors
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-03-2004 19:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Toevallig heb ik van de week in een 2e hands zaak voor een habbekrats de self-titled CD van deze heren weten te bemachtigen.

Deze band bevat geen greintje orginaliteit maar is een hele goede Pantera-kloon!

Supervette riffs, strak drumwerk, lekkere agressieve schreeuwzang zoals die van mister Anselmo zelf en een sublieme productie

De drummer lijkt zelfs op Vinnie van Pantera

De Pissing Razors "Vinnie", Eddie:

Website PR

Wie kent deze band nog meer?

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 02-03-2004 19:22]

Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 02-03-2004 19:26 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Hm, ik ken het wel, stond toevallig op n cd die ik had gekregen... Maar vond het niet echt boeiend...

It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-03-2004 19:28 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 19:26 schreef Miss Lucifer het volgende:
Hm, ik ken het wel, stond toevallig op n cd die ik had gekregen... Maar vond het niet echt boeiend...
Verzamelaartje? Weet je nog welke?

Miss Lucifer
Posted 02-03-2004 19:31 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 19:28 schreef Elfensteen het volgende:
Verzamelaartje? Weet je nog welke?

Al sla je me dood...

It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-03-2004 19:35 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Pissing Razors Website

En na wat googlen ben ik tot de conclussie gekomen dat ze nooit op een verzamelaar hebben gestaan.

Ik zal het eens uitchecken SnaacK, bedankt voor de tip!

Miss Lucifer
Posted 02-03-2004 19:37 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 19:35 schreef Elfensteen het volgende:
Pissing Razors Website

En na wat googlen ben ik tot de conclussie gekomen dat ze nooit op een verzamelaar hebben gestaan.

Het zou ook best een zelf in elkaar geflanst frutsel kunnen zijn geweest... Heb sowieso nog nooit een metal-verzamelaar in mijn klauwen gehad...

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-03-2004 20:09 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 18:25 schreef Spirit In Black het volgende:
..weinig vernieuwend hoor, ik word er niet echt opgewonden van, niet slecht niet goed genoeg......een soort Pissing Razors en dan doel ik niet op de muziek.

....aangaande Killswitch Engage, tja Pissing Razors, best wel goed eigenlijk, maar mist een eigen gezicht en dat breekt de band een beetje op.....ik vind 'Where We Come From' weldegelijk een lekkere plaat!

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-03-2004 21:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ooit de cd "where we come from" geluisterd en ik vond het niks.

nekro
Usericon van nekro
Posted 02-03-2004 22:41 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Hey Snaack, even zwaar off topic; Wanneer komt de Mentation demo review on line hier bij ZM ?? Ivo vroeg het me namelijk...Hij wou je d'r nog over bellen,maar hij had je tel nr niet meer en ik had het ook even niet meer zo gauw bij de hand, laat het maar even weten via ZM dan, ok ?? Alvast thanks !

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 04-03-2004 19:42 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Ik vind Pissing Razors best een lekkere band..inderdaad..pantera, machine head en sepultura zijn de grote invloeden

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-03-2004 19:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 22:41 schreef nekro het volgende:
Hey Snaack, even zwaar off topic; Wanneer komt de Mentation demo review on line hier bij ZM ?? Ivo vroeg het me namelijk...Hij wou je d'r nog over bellen,maar hij had je tel nr niet meer en ik had het ook even niet meer zo gauw bij de hand, laat het maar even weten via ZM dan, ok ?? Alvast thanks !

Heej lekkere lijkennaaier van me, zeg maar tegen die langharige lelijkerd dat de review dit weekend online komt!

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 04-03-2004 19:55 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

ik vind ze toch wel een beetje onderschat want je hoort ook best wel thrash invloeden en muzikaal is het ver boven de middelmaat.

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 04-03-2004 20:11 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 2 maart 2004 19:35 schreef Elfensteen het volgende:
Pissing Razors Website

hmmmm ik denk dat ze op World Domination stonden...

ed: neen toch niet sorry, ik ging even de mist in

[Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 04-03-2004 20:14]

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

nekro
Usericon van nekro
Posted 06-03-2004 17:16 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Dank heer Snaack En wel even zwaar de hemel in schrijven die Mentation demo he ? Want het is wel zwaar vette shit !

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com