|
Auteur: |
|
|
Toevallig heb ik van de week in een 2e hands zaak voor een habbekrats de self-titled CD van deze heren weten te bemachtigen. Deze band bevat geen greintje orginaliteit maar is een hele goede Pantera-kloon! Supervette riffs, strak drumwerk, lekkere agressieve schreeuwzang zoals die van mister Anselmo zelf en een sublieme productie De drummer lijkt zelfs op Vinnie van Pantera De Pissing Razors "Vinnie", Eddie: Website PR Wie kent deze band nog meer? [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 02-03-2004 19:22] |
|
quote:Verzamelaartje? Weet je nog welke? |
|
quote: Al sla je me dood... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Pissing Razors Website En na wat googlen ben ik tot de conclussie gekomen dat ze nooit op een verzamelaar hebben gestaan. Ik zal het eens uitchecken SnaacK, bedankt voor de tip! |
|
quote: Het zou ook best een zelf in elkaar geflanst frutsel kunnen zijn geweest... Heb sowieso nog nooit een metal-verzamelaar in mijn klauwen gehad... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: ....aangaande Killswitch Engage, tja Pissing Razors, best wel goed eigenlijk, maar mist een eigen gezicht en dat breekt de band een beetje op.....ik vind 'Where We Come From' weldegelijk een lekkere plaat! |
|
Ooit de cd "where we come from" geluisterd en ik vond het niks. |
|
Hey Snaack, even zwaar off topic; Wanneer komt de Mentation demo review on line hier bij ZM ?? Ivo vroeg het me namelijk...Hij wou je d'r nog over bellen,maar hij had je tel nr niet meer en ik had het ook even niet meer zo gauw bij de hand, laat het maar even weten via ZM dan, ok ?? Alvast thanks ! |
|
Ik vind Pissing Razors best een lekkere band..inderdaad..pantera, machine head en sepultura zijn de grote invloeden Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Heej lekkere lijkennaaier van me, zeg maar tegen die langharige lelijkerd dat de review dit weekend online komt! |
|
ik vind ze toch wel een beetje onderschat want je hoort ook best wel thrash invloeden en muzikaal is het ver boven de middelmaat. het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote:hmmmm ik denk dat ze op World Domination stonden... ed: neen toch niet sorry, ik ging even de mist in [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 04-03-2004 20:14] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Dank heer Snaack En wel even zwaar de hemel in schrijven die Mentation demo he ? Want het is wel zwaar vette shit ! |
Index / Heavy Metal |