|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik het kan opbrengen om die 5 minuten te fietsen ben ik ook van de partij! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
wie de supports zijn is nog niet bekend? in flames heeft soms wel leuke nummers... misschien er ff heen... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Uhm...Ik ben er waarschijnlijk wel weer bij, maar wat een rare tijden voor een concert Waag eens een dansje! |
|
Count me in |
|
quote:nee staat er niet : yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Zag het ook net ja, lijkt me wel leuk maar Jezus Fucking Christ wat duur!! Is dit nou de 013 die weer lekker zit te profiteren van In Flames' enige concert in NL of is de band zelf even aan het cashen hierzo??? Zenial |
|
ik ga www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:jij hebt school tot het 7e whuahaha yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Support zal wel weer Soilwork zijn ofzo :D Naja als ze maar niet te veel van dat nieuwe album spelen. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Als Obituary en Dark Angel de support acts zijn ben ik erbij! |
|
quote: obituary support.. right. Obituary is niet een support act en zeker niet van zo'n numental bandje "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:was hopenlijk ook niet serieus bedoeld I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Soilwork mag van mij best wel weer in het voorprog. zitten |
|
Forget Soilwork, laat ze Pain maar weer eens hierheen halen! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Was inderdaad niet helemaal serieus bedoelt hoor. Hoewel ik er natuurlijk wel bij zal zijn als het wel zo is. hehe Ik bedoelde meer dat er vast wat bagger (nu-metal) bandjes als support worden genomen. En dat ik er dan zeker niet bij zal zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 03-03-2004 11:52] |
|
Van mij mogen ze Soilwork wel weer als supportact nemen Of Kalmah of the Defaced ofzo... past er wel bij lijkt me Aangezien het doordeweeks is, zal ik wel weer van de partij zijn |
|
quote: Pain Soilwork Waag eens een dansje! |
|
quote: Zeker... Pain! |
|
quote: |
|
Waarschijnlijk Sepultura in het voorprogramma... maar nix is nog bevestigd.. Ik ben er in ieder geval bij! (En laat Soilwork maar weer komen ) Inter faeces et urinam nascimur |
|
Sepultura in 't voorprogramma van In Flames |
|
quote:wat een grap doe mij maar soilwork :D yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Bron: reactieforum @ 013 site Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote:o mmh toch liever soilwork yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
ja gatverdamme sepultura.. edit: jaaa KALMAH [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 03-03-2004 22:38] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |