|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Prejudice , maar waar is het? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
In de buurt van Zemst (Mechelen) en Belgie. |
|
augustus! Das nog een eind weg.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Jaaa!, 3de keer: meer bier, meer vreten, meer ingewanden , evenveel zon en knallende metal van eigen bodem Tip: -Crusader -Burn (goeie thrash uit de omgeving van Tienen, waren onlangs in Panique d'O in Mechelen) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
GEEN ZON!!!! fuck dat irritante kutding Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Vorig jaar was het te doen, vandaar "evenveel", niet zoals op de eerste editie, bakken bij +30°C en iedereen zich aan de rand van het terrein verdringen onder de bomen.,..nee dat ook nie, maar het moet ook niet gaan zeiken. Maar wat boeit dat, ik ben er naar alle waarschijnlijkheid weer bij I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
al twee keren veel te heet ja 20°, ideaal Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Zwijg kerel, ik word nog melancholisch, *snakt naar die zomers toen 25 graden echt al warm was* Héhyé, laten we zeggen dat Kleudde vorig jaar een verademing was tegenover Wacken hé Wel grappig: BM in volle zon, dat mist toch een beetje zijn effect Verdomme!!, we zijn hier over het weer van augustus dit jaar aan het praten I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
woa was nog geschifter ik was bijna geplooid onder de warmte gewoon fuck it zeg Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
En ik was verbrand en ik had hoofdpijn van die mottige zon... De volgende keer neem ik een parasol mee als het weer zo warm is gvd |
|
|
|
quote: Interessant! [Dit bericht is gewijzigd door Rapture op 04-03-2004 21:11] [ www.deluzion.nl ] |
|
hoe duur gaat het kosten |
|
Couldn't care less hoeveel het kost. Vorig jaar was het er ferm aangenaam vertoeven. Lekker weertje, goedkoop bier, gezellige sfeer, niet teveel volk. Mooi werk mensen. |
|
quote: *kuch* komaan ief , zet voor al die lijdende mensjes hier wat parasols op het terrein I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
de prijs staat nog niet vast, Maar met het feit dat we vanaf dit jaar btw en dergelijke moten bij betalen voor bepaalde zaken, moeten we het nog eens herbezien. De bedoleing voor ons is een zo goedkoop mogelijk feestje, maar wel zien dat we osn broek niet scheure (maw een nuloperatie is oke) Nu zaterdag gaan we de rest van de bands kiezen (het jaarlijse kleudde-conclaaf) ,en vanaf dat een groep bevestigd zullen jullie dat allemaal ook weten. greetz en support the underground!!! [Dit bericht is gewijzigd door ief op 22-03-2004 15:12] |
|
|
|
www.kleudde.tk is ook mooi veranderd nu nog eventjes geduld en de volgende namen worden bekend gemaakt. er zullen verrassingen tss staan , neem het aan van me |
|
|
|
Ik zal er voor de derde keer op rij bijzijn...Ohw,jaaaaaaaaa,is ook nog maar de derde keer dat het georganiseert wordt Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ziet er goed uit, en nog int thuisland ook. Ik zal er waarschijnlijk zijn. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
nieuwe groep bekend: GRACEFALLEN (gothic metal) met ex-Ancient Rites Guitarist en ex-axamenta bassist www.kleudde.tk |
|
quote: Correctie!! ex-AR toetsenist ...of hebben ze Jan te pakken? dachtiknie I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: |
|
quote: hmm kan ook, hij noemt Domingo en speelt gitaar (in ieder geval ex-AR om toch maar iets te knn zeggen over die band he ) [Dit bericht is gewijzigd door ief op 25-03-2004 16:45] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |