|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
jammer dat t in het weekend is....anders was k wel even gekomen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Vorig jaar was ik er, maar omdat ik kort geleden veel aan instrumenten heb uitgegeven en omdat ik moet werken kom ik niet. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
verleidelijk... Eens kijken of ik mijn rekening nog verder kan plunderen |
|
quote: Metal Market stelt niks meer voor tegenwoordig. Hoeveel stands staan er in Leiden? De mensen bestellen tegenwoordig alleen nog maar op internet. |
|
Logisch als het goedkoper is via internet... Zenial |
|
misschien zijn kwelgeest en ik erbij, even kijken hoe en wat... en dan vooral mijn financien... Je moeder. |
|
Ik ga eens kijken of ik iemand kan charteren om mee te gaan. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
al mijn geld is op ( Ibanez RG ), (ik ga morgen langs bij uitzendburo ), |
|
Ik ben er in tilburg heen geweest, nog een paar cd's gekocht Nile, Norther, obscurity en mortuary |
|
quote:dan kan je ook gewoon kieke yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: De MM in Leiden is een van de grootste. Er zullen ongeveer 15 stands staan. |
|
hmm hopelijk is dit een groter suc6 dan die in weert *heb dr nog een trauma van Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja, die in Weert is meestal niks...ik was dan ook erg blij dat wij er niet stonden met een stand. De beste MM's zijn die in de Baroeg te Rotterdam, LVC te Leiden en 013 te Tilburg. |
|
moet ej nagaan dat ik helemaal uit friesland daarna toe kwam voor niks! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik ga binnekort naar de beurs in utrecht toe, dat is pas groot, kheb alleen dan niet zoveel tijd om overal rond te kijken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Utrecht? Ook een metalbeurs? |
|
gewoon cd beurs Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Maar ik neem aan dat daar ook wel redelijk wat metal te verkrijgen valt. Even overwegen.. Utrecht is niet zo ver. |
|
ik ben zondag ook wel weer in leiden kijken of ik nog wat leuke schijfjes kan vinden [Dit bericht is gewijzigd door pier op 04-03-2004 10:38] In the catacombs of rememberance, there were time knows no escape. Where i found myself wandering, waiting endlessly for relief. |
|
7 maart Ik dacht 7 april, nee ik denk toch dat ik dan maar Ragnarock ga kijken gezien ik toch bijna niets meer zoek wat op die markets verkrijgbaar is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nee, Viktor! het is echt 7 maart...jammer dat je niet komt, maar veel plezier in de Baroeg! |
|
quote:Zal wel lukken Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: daar was ik al bang voor! Cheers! |
|
met 3 euro te besteden lijkt het me geen goed plan om af te reizen hehe helaas.. Je moeder. |
|
wat minder zuipen ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |