|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Check... klachten als 'ik heb geen geld' worden dan ook niet getollereerd . Duidelijke zaak dat iedereen hier gewoon bij moet zijn... |
|
uhuh, voor de prijs van 2 colaatjes is dit een niet te versmaden hapje! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Als je het zo brengt jaaaaaah. Voor de prijs van 2 biertjes, dan wordt het anders! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: eigenlijk zijn bij het BWH 2 colaatjes zelfs net iets duurder dan plugpop, als ik me gister goed herinner... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Maar het blijven 3 euro'tjes ... Met de entree voor de meeste optredens kun je een complete brouwerij laten bouwen . |
|
Hupsakee!! Nog een paar daagjes. |
|
quote: Hoe verlopen de voorbereidingen niles? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Voorspoedig... op vrijdag mooi de tijd ingeruimd om zowel geluid als beeld te checken . |
|
morgen al! (eigenlijk vandaag) hopen dat het wat wordt succes, lui! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
die 2 downloadjes smaken in ieder geval naar meer! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En het was leuk! Ik heb me in ieder geval erg goed vermaakt met beide bands. Was ook de meest drukbezochte plugpop die ik ook heb meegemaakt, goed werk! Ik heb niet gestemd, geen zin in en vond de keuze te moeilijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |