![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Denk dat ik ook ga, maar dan moet ik eerst nog wel mn haar rood laten verven, hanekam zetten en een grote brede rode broek kopen. ![]() ![]() |
|
quote: Nee hoor. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Ik ga morgen naar 013 Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
= heideroosjes tegenwoordig metal dan??? ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 04-03-2004 14:27] This is Zodiac speaking... ![]() |
|
nou.... het heeft soms z'n speedmetal-elementen truly! Maarja.... Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
nou.... vroeger was het underground-black truly! Maarja.... ![]() |
|
Die goeie ouwe tijd... Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
Tja, aangezien ik mijn blijkbaar verplichte keer Heideroosjes kijken (ten tijde van de Fifi tour ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
brb ik ga geloof ik zaterdag in de Hedon kijken. Wordt m'n 5e of 6e keer ofzo, maarja moet toch iets heh ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
ik vond ze afgelopen weekend in apeldoorn trouwens wel wat matter dan de vorige keren...blijkbaar gaat een verongelukt crew-lid je niet in de koude kleren zitten ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |