|
Auteur: |
|
|
Denk dat ik ook ga, maar dan moet ik eerst nog wel mn haar rood laten verven, hanekam zetten en een grote brede rode broek kopen. |
|
quote: Nee hoor. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ga morgen naar 013 Inter faeces et urinam nascimur |
|
= heideroosjes tegenwoordig metal dan??? [Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 04-03-2004 14:27] This is Zodiac speaking... |
|
nou.... het heeft soms z'n speedmetal-elementen truly! Maarja.... Inter faeces et urinam nascimur |
|
nou.... vroeger was het underground-black truly! Maarja.... |
|
Die goeie ouwe tijd... Inter faeces et urinam nascimur |
|
Tja, aangezien ik mijn blijkbaar verplichte keer Heideroosjes kijken (ten tijde van de Fifi tour ) al gehad heb ga ik vooral niet. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
brb ik ga geloof ik zaterdag in de Hedon kijken. Wordt m'n 5e of 6e keer ofzo, maarja moet toch iets heh Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik vond ze afgelopen weekend in apeldoorn trouwens wel wat matter dan de vorige keren...blijkbaar gaat een verongelukt crew-lid je niet in de koude kleren zitten |
Index / Concerten |