|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
whahah ik dacht dat er kutbende stond www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Hangt er vanaf wie er spelen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik ben een keer op een kunstbende geweest en dat was inderdaad wel een kutbende. |
|
kunstbende is voor allerlei kunstvormen,dacht ik ? wat is de minimum en maximumleeftijd ? |
|
De minumum leeftijd is 13 jaar en de maximum leeftijd is 18 jaar en het is inderdaad niet alleen voor mensen die muziek maken maar er zijn ook nog de categorieen computer en film, taal, theater, expo, dans en wat jij wil. |
|
( ik ben boven de 18 ) |
|
quote: Tja, dan mag je niet meer meedoen. |
|
quote: jammer , maar het was toch een kutbende heb ik begrepen |
|
quote: Ik ben er een keer in Zwolle geweest omdat een kameraad met zijn hiphop bandje optrad, maar ik vond er weinig aan en vond de jury ook nog eens slecht. Maar misschien is het daar beter. |
|
Ik ben ook over de 18, wat een stomme leeftijdsgrens. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 05-03-2004 11:04] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
2 keer aan meegewerkt in Atak, Enschede, op zich wel geinig. Die beginners krijgen ook allerlei tips van mensen met ervaring. Erg leuk was een metal bandje met zangeres die niet durfde te zingen, ze zong zo zacht dat de fronttafel geen signaal binnen kreeg. Na half uur praten en doen ging ze eindelijk wat harder zingen ... toen nog leren zuiver zingen |
|
alle begin is moeilijk toch |
|
Ik vind het altijd dapper als men iets op een podium durft te doen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
is ook zo meissie leerde iig wel dat je ook volume moet hebben om goed te kunnen zingen |
|
quote: Ik ook al de hele tijd |
|
he, daar heeft m'n vriend ook weleens aan meegedaan en was toen eerste of tweede geworden. Hij vond 't erg leuk! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
maat van me doet ook mee met zn band : in Limbo ze maaken een grote kans aangezien ze al heel wat wedstrijden hebben gewonnen. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik doe dus zelf mee. Eerst keer op een podium, band hebben we net 2 maanden . Maar al wel tot aan verveling toe geoefend. Hopelijk gaat het een beetje. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Heel veel succes jongen. Je kan het!!! Jammer dat ik moet werken. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ik kan me herinneren dat de nummers bruut werden afgekapt als ze langer dan een bepaalde tijd duurder, dus speel maar een beetje door! |
|
je hebt 5 minuten speeltijd, het nummer duurt 4 minuten en een beetje, dus dat gaat gewoon lukken Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ah, dat is meer dan ik verwacht had. Succes! |
|
Dank gaat lukken.....hoop ik Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Beter laat dan nooit. Het ging echt klote!!! Waarom zetten die fuckers monitoren op het podium als ze uitstaan. Je kon jezelf niet horen en onze gitarist raakte de maat kwijt en sopte om te kijken waar de 2e gitarist was. Toen onze lead stopte stopte die andere ook. Midden in een nummer!!! Maar volgens mensen uit de boothill klonk het supergaaf... Volgende keer beter Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |