|
Auteur: |
|
|
Foto's van de optredens van SOLARISIS en SEE MY SOLUTION in Popfront Zwolle (zaterdag j.l.), in een slideshow met een muziekje eronder. Te bewonderen op www.festivaltv.nl, linkje 'Popfront Zwolle'. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 05-03-2004 12:45] |
|
Ha die Jan, In de zomer gaan we als het goed is onze full-length "Of Plague Proportions" opnemen. Met die opnames hopen we een label te vinden die het uit wil brengen. |
|
hey gast, succes met de nieuwe opnames! ben benieuwd...weer in Zutphen? |
|
quote: Kan er maar niet bij dat er geen labels zijn die brood in jullie zien ... |
|
quote: I second that!! Staat als een huis die muziek. En dan te bedenken dat er veel bands getekend worden waar nog geen korstje brood mee te verdienen valt... [Dit bericht is gewijzigd door niles op 05-03-2004 15:12] |
|
Hey! Een vriendin en ik staan er tussen. (enthousiast te wezen *kuch*) Subtiel kamerolifantje |
|
quote:waar dan Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
In het begin. Micha staat er ook er tussen! Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Wat sta je er geweldig op Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dat zeg ik, over-enthousiast Subtiel kamerolifantje |
|
Ik vond See My Solution wel grappig maar meer ook niet, het is niet echt mijn muziek. Helaas besloten mijn kameraden (die voor See My Solution kwamen) opeens weg te gaan terwijl Solaris nog bezig was, maar voor zover ik ze heb gezien was het een heerschend optreden! Wat ook geweldig was waren de infernale ogen van de zanger van Solaris als hij aan het screamen was! |
|
quote: Haha is dat niet samen met Mathieu toevallig? Gaaf filmpje trouwens! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-03-2004 22:54] |
|
Ik weet niet wie die blonde is. Wel een gave foto though! Subtiel kamerolifantje |
|
Het is SolarisIS, Schaepmans, maar zo te zien heb ik het zelf ook verkeerd gespeld in het topic. D'oh! 'Infernale ogen', haha, bedankt! Ja Chrizzz, we gaan weer in Zutphen opnemen. Ground Zero heerst! |
Index / Concerten |