IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Gospel Of The Horns Volgende pagina
ouwe
Usericon van ouwe
Posted 06-03-2004 23:25 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Gospel of the Horns...

Australische Black Metal met Thrash invloeden. Erg gaaf naar mijn mening.
Vooral 'The Satanist Dream' (laatst bij Soulseller gekocht) is een ware aanrader!
Maar ook het laatste album 'A Call To Arms' is een ware slachting!

Voor liefhebbers van bands als bijvoorbeeld Destroyer 666 (vocalist Howitzer speelt drums op 'Unchain The Wolves') is dit zeker een aanrader!

Nog wat extra info:

Discography:
The Satanist's Dream 1994 Demo
The Satanist's Dream 1995 CD
Monuments Of Impurity 1998 7"
Sinners 1998 Demo
Eve Of The Conqueror 2000 MCD
A Call To Arms 2002 CD

Ik vind het nog steeds erg spijtig dat ik er vorig jaar, in de Pazzop in Bladel, niet bij heb kunnen zijn...

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 07-03-2004 0:27 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

A call to arms heb ik hier ook, zeker wel te genieten.
Vind het niet echt te vergelijken met Destroyer, vind dit iets generieker, maar het is zeker niet slecht.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 07-03-2004 0:31 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Klopt, ik vind het nl. lastig om een vergelijking op te leggen.. Misschien komt Bestial Warlust beter in de buurt, maar deze band is waarschijnlijk onbekender, dus heeft het geen nut...

Maar A Call To Arms is inderdaad een goede release!

Offtopic: Hoe ist het verder met je?!

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 07-03-2004 1:43 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 7 maart 2004 0:31 schreef ouwe het volgende:
Klopt, ik vind het nl. lastig om een vergelijking op te leggen.. Misschien komt Bestial Warlust beter in de buurt, maar deze band is waarschijnlijk onbekender, dus heeft het geen nut...

Maar A Call To Arms is inderdaad een goede release!

Offtopic: Hoe ist het verder met je?!

Gospel of the Horns is idd een beetje een samenraapsel van verschillende stijlen zeg maar, vergelijkbaar met een heleboel, maar toch ook weer niet.

Offtopic: prima hier, hehe, komt staal soms binnenkort weer in de buurt?

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-03-2004 2:29 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Gospel of the Whores

Op CD beter dan live iig.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 07-03-2004 12:56 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

vette band is dat ja, was gaaf in de pazzop, toen ook samen met razor of occam, die band is ook in het straatje van vomitor, desaster etc. al die bands zijn gaaf, desaster is daar het best van vind ik. gospel of the horns heeft wel die toffe mortal sin cover: blood, death & hatred die op de 1e EP staat, gelijkk ook de beste.

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 07-03-2004 17:55 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Vind "Eve Of The Conquerer" nog steeds hun beste release. Het nieuwere "A Call To Arms" mist toch wat meer sfeer en is meer recht in het gezicht.

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 07-03-2004 18:31 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

ken er vrij weinig van.. maar t klinkt allemaal wel ok

zzz

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 07-03-2004 18:51 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2004 18:31 schreef testement het volgende:
ken er vrij weinig van.. maar t klinkt allemaal wel ok

Kopen die handel!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-03-2004 19:10 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2004 12:56 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
vette band is dat ja, was gaaf in de pazzop, toen ook samen met razor of occam,....

Razor of Occam heeft IMO de drie andere bands er driedubbel uit geheerst toen die avond!

Sidenote:
Weet niet meer wanneer Zemial er speelde maar WAT een earcrushing band is dat ook zeg!

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 07-03-2004 19:17 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 7 maart 2004 17:55 schreef Buried_Alive het volgende:
Vind "Eve Of The Conquerer" nog steeds hun beste release. Het nieuwere "A Call To Arms" mist toch wat meer sfeer en is meer recht in het gezicht.

Kan me hier uitstekend bij aansluiten.
Lang geleden dat ik naar "the Satanists Dream" heb geluisterd. Lekkere fout trouwens ook van het label (Einstand P.R. Records)...een bandfoto van een totaal andere band in het boekje erin zetten.

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 07-03-2004 22:28 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2004 19:17 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Lekkere fout trouwens ook van het label (Einstand P.R. Records)...een bandfoto van een totaal andere band in het boekje erin zetten.

Haha, klopt!
Is dit overigens ook op de demo-tape, of alleen in de (rerelease) op CD?

Dit las ik op de webpage:
Gospel of the Horns formed in Brisbane, Australia, in '93 and in late '94 they released their cult demo The Satanist's Dream. It gathered great responses, which in turn led to a deal with the incompetent Einstand Records [Italy] to press the demo on CD. Not only was the layout incorrect, they also placed a photo of a different band in the booklet... To this day, the band urge no-one to purchase this CD as this label does not warrant your money.

Vampire Ricardo
Posted 07-03-2004 23:06 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Alleen de cd...wat ook in het verhaal staat dat je eronder heb geplaatst. Zou behoorlijk lomp zijn van een band dat ze bij hun eigen demo de verkeerde bandfoto afdrukken.

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 07-03-2004 23:11 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Ja, daarom.
Maar ik dacht in eerste instantie, toen ik alleen hoorde dat het een andere foto was, dat het expres was gedaan.
Maar dat blijkt dus niet het geval te zijn.

Orion
Usericon van Orion
Posted 26-03-2004 9:48 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

mooi hier is ene topic over, ik heb gister a call to arms gekocht.
vette plaat vooral de solo's
dit is nou echt black metal wat ik zelf te gek vind.
zijn er eigenlijk meer bands in dit straatje : bv audiopain/aura noir/desaster/destroyer 666 ...... enz enz

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-03-2004 11:05 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Jazeker, ik denk dat je de volgende bands eens moet gaan proberen:

Grenade
Razor of Occam (erg goed, veel Thrash)
Ugrund
Abominator
Vomitor (niet Vomitory)
Nifelheim (veel solo's)

Ik, Wil Schuurman

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-03-2004 11:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik ben normaal niet zo weg van thrashy metal maar GotH heerscht toch wel meerdere kroketten uit het parneer meel.
Voor een lekker onderbouwde post moet Snagger het me nog maar'es laten horen

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Vampire Ricardo
Posted 26-03-2004 12:39 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 26 maart 2004 11:48 schreef kwelgeest het volgende:
....heerscht toch wel meerdere kroketten uit het parneer meel...

En deze gaat toch wel weer in de "Hoe laat ik merken dat iets heerscht-quote" almanak!

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 26-03-2004 13:11 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Fantastisch natuurlijk, maarja Aussie black/thrash is altijd geweldig.

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 26-03-2004 13:13 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2004 11:05 schreef Snagger het volgende:
Jazeker, ik denk dat je de volgende bands eens moet gaan proberen:

Grenade
Razor of Occam (erg goed, veel Thrash)
Ugrund
Abominator
Vomitor (niet Vomitory)
Nifelheim (veel solo's)

Daar wil ik aan toevoegen:

Bestial Warlust
Atomizer
Entasis

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-03-2004 14:44 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2004 19:10 schreef MBMarduk het volgende:
Razor of Occam heeft IMO de drie andere bands er driedubbel uit geheerst toen die avond!

Sidenote:
Weet niet meer wanneer Zemial er speelde maar WAT een earcrushing band is dat ook zeg!

Razor of Occam was echt geweldig ja! Die plaat van ze ("Pillars of Creation") is ook een aanrader voor mensen die van die typische Australische metal houden.

Zemial speelde toen met Desaster. Zemial is inderdaad belachelijk goed, vooral hun laatste plaat ook.

Ik, Wil Schuurman

soulseller
Usericon van soulseller
Posted 27-03-2004 0:01 by soulseller Wijzig reactieProfiel van soulsellerQuote dit berichthttp://www.soulsellerrecords.com

Goth en Atomizer komen deze zomer (weer) naar Europa

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 28-03-2004 19:36 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2004 0:01 schreef soulseller het volgende:
Goth en Atomizer komen deze zomer (weer) naar Europa

En ook naar Nederland?
En het liefst ook nog in de buurt van 't Gooi/Hilversum?

soulseller
Usericon van soulseller
Posted 29-03-2004 0:54 by soulseller Wijzig reactieProfiel van soulsellerQuote dit berichthttp://www.soulsellerrecords.com

Goth speelt volgens mij in Nederland als ze komen. Maar sprak toevallig net de drummer en die wist nog niet helemaal zeker of ze kwamen. Atomizer speelt iig op hellbangers fest in Dietsland, maar ik zal het nog wel es aan ze vragen, anders probeer ik ze zelf wel ergens in Hilversum te plaatsen of zo

[Dit bericht is gewijzigd door soulseller op 29-03-2004 0:57]

GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 29-03-2004 13:37 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Toffe band, we hebben een jaar of drie? geleden met ze gespeeld in Bussum in de Opsessie. Ouderwets lekkere herrie.

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 29-03-2004 18:19 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 0:54 schreef soulseller het volgende:
Goth speelt volgens mij in Nederland als ze komen. Maar sprak toevallig net de drummer en die wist nog niet helemaal zeker of ze kwamen. Atomizer speelt iig op hellbangers fest in Dietsland, maar ik zal het nog wel es aan ze vragen, anders probeer ik ze zelf wel ergens in Hilversum te plaatsen of zo

Doen! Als dat lukt, krijg je pils van me.

Zou tof zijn, eens wat gaafs dichtbij.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com