|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Neen, ik blijk toch niet de enige Tilbo te zijn die gaat Dieselprijs scheelt toch met de NS + DB prijs I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Blijf ff hangen op de "misschien" lijst als je wilt; misschien na 9 feb. dat ik er eentje bijkrijg (passagier met papieren) en dan mag jij achterin voor Monster Zonder Waarde spelen. Brood smeren, bek houden, tanken bij de pitstops etc etc. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: MZW ok, ik houd me aanbevolen Bruce Banner |
|
Hehehe, moet ik naast m'n Duits ook m'n Elfs nog op gaan schroeven zeker! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: wie weet Bruce Banner |
|
ik ben erbij! |
|
quote: Wat is ich habe es nicht gewusst in het elfs? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Bruce Banner |
|
Eens zien wie ik al gezien heb live:- Absurd Minds (D) - After Forever (NL) - Anne Clark & David Harrow (UK) erstmalige gemeinsame Präsentation ihrer Originaltitel nach 15 Jahren - Clan of Xymox (NL) - Corvus Corax (D) - Covenant (S) - Epica (NL) - In Strict Confidence (D) - My dying Bride (UK) - Saltatio Mortis (D) - Suicide Commando ( Van die bands ben ik zeker. Voor de rest komen er wel nog ettelijke bands die ik wel eens wil zien maar het is te ver en op een ongelegen datum Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: In Duitsland is het prijzensysteem van de spoorwegen nogal ingewikkeld. Er bestaan talloze regelingen om korting te krijgen. De mitfahrerkorting is daar een voorbeeld van. Zo bestaan er nog meer van die geintjes, een railpluskaart levert ook nog eens de nodige korting op. Ik ken het systeem niet uit mijn hoofd maar zeker als je met een groepje gaat kan de prijs bijna halveren door de mitfahrer korting. En als je namens zm een perskaart kan krijgen dan daalt de prijs ook nog flink van je festivalletje. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 30-03-2004 18:15] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Mitführerkorting. Jawohl! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Zeg druifje van me, als je het nu in dit topic ff had laten weten... Morgen heen! Raaaaaaaaaaagh! Zinzinzinzinzinzinzin! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ja, compleet niet bij stil gestaan. My bad... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik drink er wel eentje op je gezondheid! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Greycloak! Ga jij Haggard zien daar trouwens? If so, kun je mij laten weten hoe dat was? Ik vond de DVD beelden namelijk behoorlijk teleurstellend, dus ik vroeg me af of ze in de tussentijd iets aan hun live-performance verbeterd hebben... weet ik hoe ver ik er voor bereid ben om te reizen in de toekomst. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Oh ze zuigen. Kan ik je nu al zeggen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat bedoel ik dus.. ik hoor het wel I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Kom anders mee, ik weet nog wel een plek in de auto? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |