|
Auteur: |
|
|
Ooit aan begonnen maar kreeg er geen zuivere noot uit. Pfff dat ding is nog best lastig. Maar het geluid is wel geweldig als je het kan. Oftewel Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Dat valt opzich erg mee hoor, gewoon niet te hard blazen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: De Tin Whistle is een prachtig instrument Zelf bespeel ik het wel niet (ik heb een uilleannpipe ) Ik ken wel enkele personen die tin whistle spelen in folkbands, heerlijk om te horen, waarlijk kippevel soms O ja, speel jij in een band, zo ja, dewelke? [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 09-03-2004 1:12] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Maar ook weer niet te zacht. Tevens heb ik geen goede neus voor blaasinstrumenten. Hij ademt namelijk moeilijk. Zou je niet zeggen als je hem zou zien want hij is behoorlijk groot Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
een vriend van me speelt het geweldig!!! ik wil ook ik wil ook! maar ik kan het niet! O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: nee, geen band. Wel af en toe op Ierse/schotse jamsessions in pubs. uilleannpipe? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: neus? Je ademt toch door je mond? ik althans toch. Wat voor tin whistle heb je trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 09-03-2004 21:47] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Heel fijn, je moet eens naar Ietland gaan, kun je steeds een jamsessie houden Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hehe. Been there, done that. Maar jij was toch enorm "into" ierland? (herinnert post "Erin gu bra!" ) Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Erin GO bra! |
|
quote: That's me idd Zoek de Ierse connectie Is trouwens een oude foto, nu is mijn haar een pak korten maar mijn pipe blinkst terug als geen ander [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 09-03-2004 21:56] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hehe. Zie poster hangen van Dranouter. dit jaar ook? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Nope, zeker NIET, veel te druk geworden en niet meer gezellig , wel naar Deerlycke en Folkwoods De echt toffe gezellige folkfestivals Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik wil dit jaar ook naar Deerlycke |
|
quote: Ach ja, dat is het jammere eraan. Dat maakte Gooik allemaal weer goed. Maar van die follfestivals heb ik nog niet gehoord, zometeen even kijkje nemen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Gooik en Na Fir Bolg moet ik echt eens doen, lijken me erg leuke festivals Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: jaaaa na fir bolg, daar wil ik ook wel heen en folkwoods natuurlijk! O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Het echte gooik is jammer genoeg gedaan, na tien jaar werd het voor hen te druk. Maar er is nog steeds dacht ik twee dagen gooik? 1 in juli en 1 in augustus. ach, tijd genoeg om dat uit te zoeken + die andere festivals hier opgenoemd. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Laat me raden, je bent van Belgische nationaliteit? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ja! U wint de hoofdprijs. Jij ook, had ik zo gehoord? [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 10-03-2004 22:07] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik heb zowaar een deuntje van Cruachan eruit kunnen krijgen, en wat van LotR. *trots * Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Heb 3 tin whistles (in D, C en F); kan een nummer of 10 van Flogging Molly meespelen, is dat goed genoeg? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Zekers! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Index / Muziek algemeen |