|
Auteur: |
|
|
|
|
Juist ja, dat dus. Rotting away is better than being gay |
|
warum habe ich kein geld |
|
|
|
Nox Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Ben er in de Goudvishal waarschijnlijk bij |
|
Misschien dat ik nog wel even naar de Baroeg ga. Waco Jesus is echt een ultiem smerige band. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ben erbij in Arnhem! (en ik ook!) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
kaarten zijn gister gereserveerd dus ik bén er 100% zeker weten |
|
ik is er ook |
|
Ik ga er ook zijn, maar niet van af het begin... |
|
Overigens spelen Waco Jezus en Isacaarum vanavond zowaar in Amsterdoom. Concert: Amiante (F punkjazzhardcore) Isacaarum (CZ grind) Waco jesus (US grind) opens at: 21:00 price: not specified (had begrepen dat de schade 3.50 zou zijn) Sarphatistraat 45 Amsterdam Netherlands Deze data staat overigens ook vermeld op de Waco Jezus en Morbid Records webpagina. |
|
3,50?! in Arnheim is het 9 pleuro. Het begint al om 18.00, super vroeg, is die show van Waco Jesus dan zo lang of willen ze vroeg slapen? |
|
Tsja, 3.50 is voor kraakpandbegrippen redelijk aan de prijs. Leuke bill, overigens. Erg amusant om een band als Waco Jezus te zien spelen omringt door bezopen crusties en alto's. Isacaruum stal overigens de show, die zanger is echt geweldig om te zien. Overigens bestond het publiek voor een goeie 70% uit mensen afkomstig uit het voormalig oostblok. |
|
was erg leuk gister in Arnhem, alleen jammer dat toen er de terugtocht naar de nachtverbinding iemand dood(?)gereden was op het willemsplein |
|
Ik heb laatst bij iemand een stuk gehoord van Waco Jesus. Jezus fucking Christus...zelden heb ik zo'n bagger gehoord. ALLE nummers zijn precies hetzelfde met een leuk sampeltje hier en daar. Ik snap echt werkelijk niet hoe men dit gaaf kan vinden. ....en dan heb ik het nog niet over hun uberdomme songtitels. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
heb je de site al bekeken, of probeer je door de antihouding te verhullen dat je stiekem een grote poepsex fanaat bent? |
|
Link? mvg wk10 |
|
|
|
Was idd 'n leuk avondje! |
|
Lang geleden dat ik zo'n gezellige avond heb gehad! Ik moet zeggen dat ik Mangeld verassend vond, ze speelden eens een keer wat andere nummers (en dus ook nieuwe nummers, klinken niet slecht!) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
hebben ze buiten een nieuw logo ook een nieuwe naam? |
|
Sorry, typfoutje... Het is Mangled natuurlijk! Ik ben dan nog zo sportief om mijn post niet meteen aan te passen. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Index / Concerten |