|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ken ik niet - Mutatis mutandis - |
|
Wil iedereen die het niet kent dat nu hier even melden? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ja serieus ik weet het ook niet. |
|
Nee, ik ken het echt niet. |
|
weet iedereen sowieso wat fur elise is. das dat ene stuk van beethoven voor de piano maar dimmu had er iets heel tofs van gemaakt |
|
Ik denk dat ik door heb waar hij het haalt, maar ik zeg niks want het is gewoon te erg voor woorden I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Vertel, vertel - Mutatis mutandis - |
|
quote:Slotje |
|
Idd, dit is vreselijk. Doet me denken aan 'This is Spinal Tap' waar ze -- meen ik -- iets van Vivaldi of Verdi, iig een klassiek werk op het podium verkrachten. Erg lollig jammer dat het werkelijkheid wordt (bv. ook al met Marduk's 'Glorification'). Wansmaak ten top. |
|
quote: "Ballen aan de muur", meer zeg ik niet I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
in spinal tap was het leuk. Maar dit is idd voor te huilen |
|
quote: - Mutatis mutandis - |
|
Dragonland heeft ook een stuk van Mozart (kan ff niet op de naam komen) zwaar verkracht met mario-achtige keyboard deuntjes. Slecht... |
|
naja dan zal ik het mss verkeerd gehoord hebben tis ook weer paar jaar geleden en kheb maar 1 keer gehoord. was overigens 1 van de eerste metalnummers die ik ooit heb gehoord. KAN IEMAND MIJ GVD TOCH VERTELLEN HOE HET HEETTEEEEEEEEEEEE [Dit bericht is gewijzigd door DeaconImp op 09-03-2004 21:45] |
|
Ok, op risico dat ik hier inzake klassieke muziek hopeloos op mijn bek ga en dus het foute stuk voorheb: Het is geen DB nummer maar wel een (geslaagde) cover van Accept: Metalheart (aiaiai, als dat het niet is) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ja leuk nog een dimmu topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_advsearch.php?action=zoek&keywords=dimmu+borgir&what=title&sort=time is pas de 333e ... MODS! |
|
ik=gelijk voor je kijke gvd kan nix vinden naja laat maar zitten of heeft iemand nog briljante tip [Dit bericht is gewijzigd door DeaconImp op 09-03-2004 21:55] |
|
Je geeft het wel erg snel op hoor. Ik kan je helaas ook niet helpen. Ken Fur Elise wel maar heb me nooit verdiept in Dimmu. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 09-03-2004 21:57] Subtiel kamerolifantje |
|
ach ik kan dat nummer niet echt vinden op internet. en als ik met google zoek geeftie een of andere debiele homepage in een taal.... volgens mij bestsaat dat echt niet :S |
|
Was het een apart nummer of gebruikte hij het in een van zn nummers? Subtiel kamerolifantje |
|
hmm.. Metal Heart? Kwam iig stukje in voor dat ik ook bij andere nummers herkende. |
|
quote: ER IS AL ANTWOORD GEGEVEN!! En nee, een geslaagde cover kan ik het niet noemen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
welk antwoord dan |
|
aaaargh Je moeder. |
|
- Mutatis mutandis - |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |