|
Auteur: |
|
|
Wie kan mij meer vertellen over deze Amerikaanse Death Metal band met Tim Yeung(ex-Hate Eternal drummer) in de gelederen. |
|
Ik ken het zelf niet maar hier staat alvast een review: http://www.mindview.be/modules.php?name=Cd_Reviews&rop=showcontent&id=654 I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik ken het ook, eerste album heette 'Revealing Damnation' toch? Dat was met Derek Roddy op drums... fijne plaat, echter een beetje onopvallend tussen al dat death metal geweld dat toen uitkwam... (Agiel, nieuwe Immolation etc.) meen ik me te herinneren. Maar ik ben niet zo up to date. Zie dat er nu weer een nieuw album aankomt op Seasons Of Mist... Welja. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 09-03-2004 22:16] |
|
ben bijna klaar met de review. die plaat klinkt echt heerlijk |
|
Dat nieuwe album 'Deciphering the soul' (toch weer met Tim Yeung) wordt dus overal afgekraakt. Ik heb het ff vluchtig geluisterd maar het klonk op het eerste gehoor behoorlijk mat/inspiratieloos. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-03-2004 22:59] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Valt idd een beetje tegen, maar Revealing Damnation blijft natuurlijk super. In het kader van mijn breng-gave-bands-onder-de-aandacht-project... wie Council of the Fallen nog niet kent... luisteren en snel een beetje. |
|
Volgens mij had ik hier tijden geleden als eens een topique over aangemaakt. Maar die is blijkbaar verdwenen. Ik vind het in ieder geval erg gave muziek. Beide albums. Maar ik moet toegeven dat de eerste inderdaad beter klinkt. Op hun eerste album maakten ze moderne, technische, snelle death metal met een sterke black metal injectie. En op hun tweede album hebben ze die stijl nog iets uitgebouwt met meer genre-vreemde elementen zoals cleane zang. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
*download* :D Klink lekker! Dank voor de tip Muti! Heb zelf revealing Damnation ... staan wel leuke nummers op die plaat! Hun laatste cd heb ik echter niet! |
|
Dit project heeft een doorstart gemaakt onder de naam Order of Ennead. Ze hebben zojuist hun debuut uitgebracht. Zeer de moeite waard! Fans van het eerste album van Council of the fallen moeten Order of Ennead ook even checken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
tip om te onthouden signature |
|
ik heb er een cd van (Deciphering The Soul) en die is te slecht... wat een waardeloze muziek... ik zal m binnenkort nog es opzetten want deze mening heb ik wel over meer cd's waarvan ik later pas inzag dat ze best geniaal waren/zijn... |
|
KLopt hoor, die cd is vrij saai. |
|
saai... een grote wirwar van lelijke gitaren... ik ga m nu eerst nog es luisteren |
|
Mooi he? Hoe mensen "waardeloze muziek" gewoon in hun kast hebben staan. Hoe krijg je het voor elkaar. Maaruh, wat vinden we ondertussen van Order of Ennead? Ik vind het een duidelijke groeiplaat. Maar ik denk niet dat ik hem beter vind dan Revealing Damnation van Council of the fallen. Dat komt vooral door de zang. Daar had van mij wel iets meer variatie in mogen zitten. Maar qua gitaar- en drumwerk is Order of Ennead dik in orde. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Index / Heavy Metal |