|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Sorry, te lui om na te kijken of dit al eerder gepost is. FEAR DARK METALFESTIVAL met KEKAL / MORPHIA / IMMORTAL SOULS / CRIMSON MOONLIGHT / SACRIFICIUM ZAAL OPEN: 19:00 / AANVANG: 19:30 / € 10,00 Zondag 14 maart in het geweldige Zwolle. Blaat: Metal uit Indonesië, kan dat? Jazeker, vanavond op het Hedon-podium met de band Kekal! De in 1995 opgerichte band bracht sinds 1998 al drie albums uit en werkt op dit moment hard aan een vierde album. De band uit Azië speelt een mix van Black Metal, Dark Metal en Progressieve Metal. Dit in aanvulling met de opvallende stem van zanger Jeff valt Kekal extra op in de extreme Metal wereld. Directe vergelijkingen met andere bands zijn moeilijk te maken, hetgeen vooral komt door de cleane zang van Jeff. Jeff heeft weliswaar een zeer herkenbaar stemgeluid, maar heeft tegelijkertijd een stemgeluid wat niet iedereen zal kunnen waarderen. De composities van Kekal zitten echter uitstekend in elkaar en Kekal is dan ook een uitstekende band. Morphia is een Nederlandse gothic doommetal band. Muzikaal gezien worden ze vergeleken met bands als My Dying Bride en Anathema. Symfonisch en zwaar is het in ieder geval. De teksten gaan over de zin van leven en dood, over angsten en wensen en het gevecht met het leven en jezelf. Zware kost dus. Sinds het uitkomen van de cd Frozen Dust zijn zij niet meer te stoppen! Immortal Souls is afkomstig uit Finland en noemt hun muziekstijl ‘wintermetal'. Je hoort in de muziek de sneeuw vallen, de koude wind waaien en ijspegels aangroeien. Het eerste complete album kwam uit in 2001 en had de titel Under The Northern Sky. Ondanks het succes van deze cd werden zij door hun toenmalige platenmaatschappij aan de kant gezet. Zij vonden onderdak bij het Nederlandse label Fear Dark en brachten de cd Ice Upon The Night uit. Na de release tourde ze door Europa en ze zijn van plan om met hun ijskoude wintermetal heel Europa te veroveren. Brr.. Black metal band Crimson Moonlight uit Zweden bestaat sinds 1997. Begonnen als een grap, maar inmiddels volwassen geworden met het uitbrengen van de cd The Covenant Progress. Black metal in de beste traditie! Sacrificium is een deadmetal band uit Duitsland. Hun muziek bestaat uit harmonische gitaarlijntjes afgewisseld met ruwe grunts, zware riffs en donderende drums. www.fear-dark.com www.kekal.cjb.net www.immortalsouls.com www.morphia.nl www.crimsonmoonlight.com www.sacrificium.com |
|
onderhandelingen vinden al plaats voor de invasie van wat randstedelingen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
yeah allemaal hand in hand bidden!! Je moeder. |
|
quote: edit mag je daar wel slayer roepen [Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 11-03-2004 0:38] http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
natuurlijk niet! ***verdomme Je moeder. |
|
quote: [ned flenders modus] woepselidokie [/ned flenders modus] http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
yeah bidden zul je Je moeder. |
|
ik zie geen schijt http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
damned, had de auteur van dat stukje een XTC pil op ofzo.. grmbl... quote: ARgh... En dit dan: quote: Vrij vertaald: "Jeff is de naam zanger onwaardig. Als hij zijn bek opentrekt loopt de zaal gegarandeerd leeg. Maar Kekal is een goede band hoor, echt waar! En ze schrijven ook heeel erg goede nummers!! Serieus!! Echt!!!!" pfffrt... |
|
quote: Is die linker Jezus en die rechter.. een dikke lelijkerd uit het Oosten? Edit: die rechter is natuurlijk zijn vriendin! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-03-2004 0:54] |
|
quote: http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
rij de giertank maar naar binnen voor de nodige poepwraak: besmeur al het gristelijk leven. Poep op je hoofd poep op je hoofd wat maakt het uit als je maar geloofd |
|
quote: Een levendige fantasie heeft die wel ja.. |
|
[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 12-03-2004 6:50] Je moeder. |
|
Zaterdag 13 maart speelt dezelfde line-up in De Kei in Ede. Zal eens kijken of daar nog wat stront te vangen valt. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Jezus, zeg! Heeft men niets beters te doen met het leven dan continue Christenen afzeiken? Kun je je niet beter vergrijpen aan soapseries? Mentation - www.mentation.nl |
|
Niet zo negatief jij. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Kleine kans dat ik hier naar toe ga. (Voor 7th Fallen Angel als ze het leest) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Hopelijk toch niet!!! |
|
quote: Niet zo gemeen jij!! Maar ik kan je geruststellen, moet hard aan de studie, dus kan waarschijnlijk toch niet.. Maar.... Beware, wie weet ga ik R&I nog even lief aankijken ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Doe maar , hoef ik niet alleen bier te drinken!!! |
|
quote: Zal 's kijken, gaan jullie met z'n drieën dan? Bier drinken met mij is natuurlijk altijd leuk.. Enneh, heb jij nou al eens msn??? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Heb er verder nog niet weer over gehad, maar als we gaan zijn we met zijn drieen. En misschien gaat er nog een mee..... quote: Todat je een grens hebt bereikt!!!! quote:Al heel lang. Sinds R&I er ook gebruik van maken. |
|
We zullen bidden dat het fest goed verloopt. Oh ja nog iets. Ik had vernomen dat de Hell's Angels de zaken beveiliging op zich zouden nemen(gerucht) |
|
quote: quote: quote: Op dat emailadres in je profiel? En zoja, mag ik je toevoegen? ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |