IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Goede doelen hebben miljoenen belegd Vorige pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-03-2004 21:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 18:36 schreef Sassette het volgende:



U zei?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-03-2004 22:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 maart 2004 23:49 schreef Dwaallicht het volgende:
In ieder geval ook om Ronald McDonald.

Zal morgen nog even in de betreffende krant neuzen.


En welke doelen zijn het allemaal? Ben er enorm nieuwsgierig naar.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-03-2004 22:29 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 22:21 schreef Mutilator het volgende:
En welke doelen zijn het allemaal? Ben er enorm nieuwsgierig naar.

Je hebt gelijk, helemaal vergeten.

Intussen is de krant weggegooid (heb net even gezocht) daar hebben we dus niets aan. In ieder geval waren het de doelen die jij al opnoemde en Ronald McDonald -- volgens mij werden er ook niet meer genoemd. Alles bij elkaar ging het om ca. 1 miljard aan uitstaande beleggingen. Helaas niet meer info; misschien dat er iets op het web te vinden valt? (disinformatie ligt helaas dan wel op de loer).


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-03-2004 7:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ach....goede doelen mogen van mij best beleggen mits met het oogmerk om vermogen te creeƫren die vervolgens goed aangewend wordt.

Zelf geef ik alleen (verplicht) aan een of ander goede (ik gebruik dit woord zeer losjes) doel die me altijd van die blauwe enveloppen stuurt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen