IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : SCHOKKEND! : Hardrijden Vorige pagina
Fyunch
those who don't know don't care
Usericon van Fyunch
Posted 01-11-2001 16:37 by Fyunch Wijzig reactieProfiel van FyunchQuote dit berichthttp://www.obscenery.nl

Hahaha! Dan moet je maar zeker nooit in een taxi in Istanbul stappen!


Ignorance is bliss


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 01-11-2001 16:46 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Had de plaatjes 6 maand terug in de mail.
erg jammer van de Ferrari!!!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 01-11-2001 16:50 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik hou best van een beetje gas geven, maar van keihard (lees 160 k/m en harder) daar hou ik niet van. Kijk een keertje kan best maar als het een gewoonte is dan hoeft t van mij niet.
Ik heb 2 regels voor mezelf als het om autorijden gaat:
1) Ik stap niet in bij iemand die gedronken heeft
2) Als iemand als een randdibiel over de weg scheurt stap ik de volgende keer ook niet meer in


bla...bla...bla...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 01-11-2001 17:15 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 31 oktober 2001 22:19 schreef Ixl het volgende:
Bullshit..

Toen ik mijn eerste autootje had, ging ik lekker rijden, kameraad van me ophalen, en lekker stukkie scheuren.

Op een weg van 80, reed ik ook 80. muziekje stond lekker aan, was donker, lekker met me kameraad aan het lullen.. in 1x... FLITS
ik kijk op me teller 86km/u.. 86 ! dat is helemaal NIKS op de teller. dat kun je zowat niet eens zien! Anyway, ik dacht dus, ach is niet voor mij.. nou, hoppa.. 6 weken later, kwam ie wel binnen hoor..

fl 60,-. Valt op zich mee, maar voor 6 km te hard !! POE POE!! WAT EEN CRIMINEEEEEEEEEEEEL BEN IK ZEG!! Ongefuckinglovelijk..

Het idee erachter is is dat de wouten steeds vaker staan te controleren op dit soort dingetjes terwijl er ondertussen nog 1.800.000 aangiftes liggen die nog opgelost moeten worden, en dan heb ik het niet over een gejatte fiets ofzo, dan heb ik het over verkrachting en moord en dat soort dingen. Ik vind het gewoon SCHANDALIG dat ze gewoon POEN willen hebben. Want de controles staan meestal op de meest onzinnige plaatsen. Op kaarsrechte 80 wegen, zonder bomen enz. enz.

En om steeds die 60 piek te voorkomen heb ik een detector. Dat hardrijden is later gekomen toen ik dus WEL merkte dat het (en OOK op de snelweg) harder ging, je komt echt wel eerder aan en heeft niks te maken met opstoppingen en blablabla..
Toen ik dus met hardrijden begon heb ik ook een shield gekocht.



Ok, beetje triest dat je voor die 6km te hard een boete krijgt maar tis echt heel triest om dan expres daardoor harder te gaan rijden en allemaal zaken in je kar te bouwen. Hiermee toon je aan dat je een zwakke persoonlijkheid hebt en je brengt andere mensen in gevaar, denk es na man!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-11-2001 19:21 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Hard rijden is kewl. Alleen ik vind dat niemand het recht heeft andere weggebruikers in gevaar te brengen. Als iemand zichzelf wil doodrijden heb ik daar absoluut geen bezwaar tegen.


Dead things grow from deep inside...


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 01-11-2001 19:24 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2001 17:15 schreef Sjaan het volgende:
Ok, beetje triest dat je voor die 6km te hard een boete krijgt maar tis echt heel triest om dan expres daardoor harder te gaan rijden en allemaal zaken in je kar te bouwen. Hiermee toon je aan dat je een zwakke persoonlijkheid hebt en je brengt andere mensen in gevaar, denk es na man!

Zwakke persoonlijkheid? Lik toch mijn fucking reet man. Je hebt dus de hele teringzooi niet goed gelezen..

Andere mensen in gevaar? Hoe de neuk weet jij dat nou dan man? Je hebt nog nooit bij mij in de auto gezeten. Hardrijden is dus automatisch bij jou scheuren. Ik REM wel voor een weg van rechts, en als ik langs een basisschool kom, doe ik ook rustig aan.

Dat van die zwakke persoonlijkheid mag je me eens uitleggen overigens.

Nogmaals : Ik had op dat moment dus helemaal geen ene shit in de auto. Daarna heb ik een radardetector gekocht om dat soort dingen te voorkomen(toen reed ik dus nog niet harder).

Pas LATER (zoals in mijn vorige post) ben ik steeds harder en harder gaan rijden, omdat je dan wel degelijk eerder thuis bent, en nu mag jij mij uitleggen hoe ik een ander in gevaar breng.


God hates us all ! God hates us all !


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 01-11-2001 19:27 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2001 19:21 schreef SheRa het volgende:
Hard rijden is kewl. Alleen ik vind dat niemand het recht heeft andere weggebruikers in gevaar te brengen. Als iemand zichzelf wil doodrijden heb ik daar absoluut geen bezwaar tegen.

Weer zo-een..

En jij denkt dat je door altijd netjes 50 te rijden en 80 en 120 dat je jezelf dan niet dood kan rijden? HALLO!! 50 km/u, dat is dus 14 meter per seconde. Denk je dat je dat overleeft?


God hates us all ! God hates us all !


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-11-2001 19:36 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2001 19:27 schreef Ixl het volgende:
Weer zo-een..

En jij denkt dat je door altijd netjes 50 te rijden en 80 en 120 dat je jezelf dan niet dood kan rijden? HALLO!! 50 km/u, dat is dus 14 meter per seconde. Denk je dat je dat overleeft?


Nou zeg!! Ik zeg niet dat u anderen in gevaar brengt, en ik zeg niet dat hard rijden persé anderen in gevaar brengt. Zolang men anderen niet in gevaar brengt moet men lekker doen waar men zin in heeft, that's my point.


Dead things grow from deep inside...


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 01-11-2001 19:46 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2001 19:36 schreef SheRa het volgende:
Nou zeg!! Ik zeg niet dat u anderen in gevaar brengt, en ik zeg niet dat hard rijden persé anderen in gevaar brengt. Zolang men anderen niet in gevaar brengt moet men lekker doen waar men zin in heeft, that's my point.

Sorry .. ik was nog in trance van mij vorige reply


God hates us all ! God hates us all !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2001 20:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2001 16:50 schreef Lady Rose het volgende:
Ik hou best van een beetje gas geven, maar van keihard (lees 160 k/m en harder) daar hou ik niet van. Kijk een keertje kan best maar als het een gewoonte is dan hoeft t van mij niet.
Ik heb 2 regels voor mezelf als het om autorijden gaat:
1) Ik stap niet in bij iemand die gedronken heeft
2) Als iemand als een randdebiel over de weg scheurt stap ik de volgende keer ook niet meer in


Duz... Ik val nog wel mee...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 01-11-2001 21:35 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Zwakke persoonlijkheid omdat je je zo laat opjutten door die boete. Natuurlijk is het onzin om zo snel boetes te geven maar het gebeurt iedereen! Ik kreeg uit jouw post het idee dat je door die boete harder was gaan rijden om die agenten gewoon te neten! Als dat niet het geval is neem ik deze opmerking terug. En over dat mensen in gevaar brengen, met hoge snelheiden doe je dat sowieso. Want als er is iemand door rood rijd ben jij te laat met remmen!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 02-11-2001 17:30 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2001 21:35 schreef Sjaan het volgende:
...En over dat mensen in gevaar brengen, met hoge snelheiden doe je dat sowieso. Want als er is iemand door rood rijd ben jij te laat met remmen!


Als die persoon niet in gevaar wil zijn dan moet ie maar niet door rood rijden. Dat is op dat moment juist degene die ook anderen in gevaar brengt. Dan is een beetje gassen veel minder link.


Dead things grow from deep inside...


Fire
Usericon van Fire
Posted 02-11-2001 17:41 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ja daag, gewoon een beetje aan de snelheid, alleen op snelwegen kan je eventueel 20 km/h harder rijden dus geen 160, wil je inhalen zie je dat een auto nog ver weg is ben je lekker opzij en na drie seconde heb je al weer 2 knipperende koplampen aan je bumber kleven

en iemand doodrijden omdat hij door rood rijdt is ook niet echt een leuke straf als jij veel te hard rijdt! Er zijn veel redenen waardoor je door rood rijd, maar te hard rijden (meer dan 20 km/h) doe je zeker bewust.



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-11-2001 17:43 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Heb je gelijk in Shera maar niet iedereen rijdt expres door rood en ik vind ook dat als je door rood rijdt je niet gelijk dood moet...

Dit was trouwens maar een voorbeeldje


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-11-2001 18:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Vraagje aan collega coureurs (...)

Ben ik de enige hier die express veel te langzaam gaat rijden naast een mobiele flitscontrole om die gasten te ergeren, en naar die vrienden te zwaaien? (Nee, geen vingers.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Meshuggah
rumboon
Usericon van Meshuggah
Posted 02-11-2001 21:07 by Meshuggah Wijzig reactieProfiel van MeshuggahQuote dit bericht

als ik ze op tijd zie wil ik ook wel eens wat langzamer gaan rijden ja, net als een keer toeteren als ze ergens langs de snelweg staan leuk toch?
ik weet niet of jullie hem al kennen, maar dit is een coole site: http://www.tuftufclub.nu


met0l!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 02-11-2001 21:09 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2001 18:31 schreef Greycloak het volgende:
Vraagje aan collega coureurs (...)

Ben ik de enige hier die express veel te langzaam gaat rijden naast een mobiele flitscontrole om die gasten te ergeren, en naar die vrienden te zwaaien? (Nee, geen vingers.)

Ik zwaai ook altijd!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 02-11-2001 21:43 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 31 oktober 2001 22:19 schreef Ixl het volgende:
Bullshit.. (etc)


Tja... whatever ofzo maar je bent toch wel een hele vent als je je auto volbouwt met dat soort spul. Net als van die kerels die hun auto als verlenging van hun equipment zien, als je begrijpt wat ik bedoel... Maar goed, het zal me verder een rotzorg zijn. Ik zal nooit een bekeuring krijgen voor te hard rijden...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Misanthropy
You mean nothing to me
Usericon van Misanthropy
Posted 02-11-2001 22:11 by Misanthropy Wijzig reactieProfiel van MisanthropyQuote dit berichthttp://www.defiance.nl

autorijden op zich moet men al verbieden.

ik ben nu 21, bewust geen rijbewijs, en ik hoop dat nog lang zo te houden.. geef mij maar den trein


neukuh?


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 02-11-2001 22:55 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2001 22:11 schreef Misanthropy het volgende:
autorijden op zich moet men al verbieden.

ik ben nu 21, bewust geen rijbewijs, en ik hoop dat nog lang zo te houden.. geef mij maar den trein


Van de trein word je vrolijk.


Heads I win, tails you lose


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 02-11-2001 22:58 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Trein? liever niet. Ik ben blij dat ik een auto heb. Treinen zijn


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 02-11-2001 23:00 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2001 22:58 schreef McDoom het volgende:
Trein? liever niet. Ik ben blij dat ik een auto heb. Treinen zijn


Helemaal mee eens.
De trein sucks echt wel.


Heads I win, tails you lose


Fire
Usericon van Fire
Posted 03-11-2001 1:33 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Geef mij ook maar een auto, kan je tenminste op een plaats komen, zonder eerst 10 keer over te stappen. Het is wanneer je met meerdere personen gaat nog goedkoper ook, je hebt meer zekerheid dan met een trein (zeker als je een uur te vroeg weggaat. Heb je pech kan je altijd nog die taxi bestellen, zit je in een trein met een gebroken bovenleiding dan duurt het 2-3 uur voordat je eruit kunt



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen