|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Eerste bevestigingen!!! quote: bron: http://www.cudgel.de/news.html [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 12-03-2004 2:12] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
brodoequin!!! tshirt kope?:> Je moeder. |
|
quote: Neu, dan haal ik liever een stel onbedrukte, goedkope shirtjes uit de aanbieding Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Destruction zou toch ook komen? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Uit een vrij betrouwbare bron hoorde ik dat ook Altar op FTC VII speelt. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Goratory is wel lache, maar om daar voor naar duitsland te gaan. Nee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Obituary speelt ook op FTC. Nog meer reden om naar oost-duitsland af te reizen! |
|
Obituary [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 18-03-2004 14:49] |
|
quote: jup |
|
quote:He stinkerd! |
|
Obituary?! Eens serieus gaan kijken of ik hierbij aanwezig kan zijn dan! |
|
quote: En er is lekker bier in oost-Duitsland, nog een rede om te gaan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hahaha over lekker bier gesproken op FTC zou ik je aanraden alleen in binnengebouw bier te halen. Vorig jaar was het bier zo lauw en dood als de pest buiten het gebouw. Godver zelden zulk vies bier gedronken hehehehe Voordeel is wel dat er een aldi in de buurt zit!!! |
|
quote: *pets* snotneus |
|
quote: Absoluut waar Rats-krone!!!! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Hmm, iig kunnen ze wel goed brouwen in Duitsland, vooral op wacken heb ik lopen smullen van het lekkere bier. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: GAT-VER-DAM-ME!!! En ik ben heus niet de enige. De mensen waar ik mee naar Wacken was gegaan weten het ook al! WAT een kotssmaak-bier!! /edit Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 18-03-2004 23:31] |
|
Incantation speelt ook! Al bevestigd: OBITUARY ABSCESS DIVINE EMPIRE INCANTATION BRODEQUIN DISGORGE GENERAL SURGERY MASTER GORATORY SKITSYSTEM LITURGY BIRDFLESH ALTAR REQUIEM HOLOCAUSTO CANIBAL CLITEATER JACK SLATER HOMO IRATUS DEFLORACE IODINE SEEDS OF SORROW |
|
Dat gaat een mooi feessie worden! |
|
Hmmm, ik vind de line-up tot nu toe teleurstellend. Vorig jaar was echt te gek met Bathtub shitter, Phobia, Cephalic Carnage, Dead Infection, Squash bowels... etc. Ziet er naar uit dat er dit jaar veel te veel deathmetal op het programma staat. Skitsystem daarentegen |
|
Niets mis met teveel death metal. Krijg er nooit genoeg van hehehehe |
|
quote: Beter!! Dat gore/grind/crust gedoe en alle CC-clones mogen van mijn part verdwijnen. Grave! Entombed! Unleashed! Deicide! Dismember! Bolt Thrower! Fleshcrawl! .... DEATH! METAAAAAL! |
|
quote: Paganizer! Intestine Baalism! Bloodbath! Benediction! Pentacle! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
foutje [Dit bericht is gewijzigd door ZeroTheHero op 19-03-2004 20:21] Ik distancieer me volledig van ZM |
|
quote: Die eerste 2 ken ik niet. Bloodbath en Pentacle zijn idd ook errug vet maar Benediction is gewoon hardcore tegenwoordig, jammer... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |