|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
lekker zwemmen in een meertje in een bos, hmm heerlijk Kankerlul |
|
haha zeker weten! 's avonds zwemmen in de zee is ook heerlijk vind ik, heel vreemd dat zwarte water.. maanlicht erbij, jum! Kankerlul |
|
Jum? Zout water is vies hoor .......... |
|
quote: Zout zwembad water al helemaal! *Kan me nog een Nederlandse kampioenschappen reddend zwemmen junioren herinneren in Schiedam. * I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik heb het opzich wel getroffen. ik zit 150 meter van de lek af. zomers echt heerlijk |
|
quote: Uh, ik zwem nu voor mijn plijzier en enige conditie, die ik wel nodig heb voor een druk dagelijks leven. Maar ik heb een jaar in de selectie gezwommen van 't Synchroonzwemmen (ja...met zo'n knijper!), en dat was 20-25 uur in de week trainen!...red ik nu ook niet meer hoor. En die trainingen bestonden ook uit wedstrijdzwemmen en fitness. Nu zwem ik sinds kort (alleen nog maar wedstrijdzwemmen) bij Esca in Arnhem. |
|
Hmm 's zomers is het hier wel lekker zwemmen aan de Wester of Oosterschelde ( wel zo rond juli anders is het water echt TE koud en er moeten uiteraard ook geen kwallen zijn Ghehe Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Gewoon op vakantie lekker in de zee af en toe...... dat kan wel fijn zijn [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 09-04-2004 13:09] |
|
Zwemmen is inderdaad heerlijk, en in de zee ook heel erg leuk. Maar echt hard zwemmen lukt mij nooit in de zee. (en dat zand!) Dus dan ga ik toch weer liever naar een zwembad. |
|
In m'n badkuip.....samen met m'n eendjes Maar nee, ik kijk liever naar zwemmende mensen, en dan vooral naar Inge De Bruin. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zo, vanmorgen voor het eerst sinds jaren weer eens in een zwembad geweest. Ben je bezig je spullen in een kluisje te gooien, komt er een heel verbaasd jongetje naast je staan die vraag of ik nou een man of een vrouw was. Verder was het wel een beetje slalommen om de bejaarden heen en kwam ik tot de conclusie dat mijn conditie ook echt niet meer geweest. Maar toch, ik geloof dat ik dit weer eens vaker ga doen. Grappig, ik heb net de rest van het topic ook doorgelezen en ik vermoed dat Nix en ik bij dezelfde reddingsbrigade hebben gezeten [Dit bericht is gewijzigd door Hades op 07-11-2010 14:38] |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Snachts zwemmen is het leukste, kun je tenminste fijn naakt. |
|
quote: POIDH! Anyway, zwemmen is gaaf. Ik ga alweer ruim 2 jaar ongeveer 1x per week lekker baantjes trekken op de vrijdagavond. Zeer goed te doen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik houd niet van zwemmen. Kan ook aan het feit liggen dat ik me zwaar ongemakkelijk voel in een bikini. In de zee zwemmen wil ik sporadisch nog wel eens doen(golven en zout water zijn wel best fijn), maar een zwembad krijg je mij niet in. |
|
quote: Geen zorgen, schat. Ik voel me ook wreed ongemakkelijk in een bikini. Ja hoor... |
|
Lotgenoten. |
|
quote: Waarom voel jij je daar ongemakkelijk bij? |
|
Volgens mij kun je als dame ook beter zwemmen in een badpak en zijn bikini's meer voor zonnebaden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tsja, tis maar net wat je zelf fijner vind denk ik. Alhoewel voor baantjes zwemmen als vrouw zijnde, je inderdaad beter een badpak aan kunt hebben. Ik snap dat ongemak nooit zo, waarom ongemakkelijk voelen in een zwembad waar je bij uitstek zoveel diverse lijven tegen komt. Ben je dan als persoon zo ontzettend onzeker over jezelf? Lijkt mij erg vermoeiend! Maar goed, sommige mensen houden gewoon niet van water en zwemmen op zich, kan ook natuurlijk. |
|
Ik ben laatst uit het zwembad gestuurd, omdat ik in het water aan het pissen was Ja, maar dat doen we toch allemaal? Klopt, maar niet van de hoge springplank. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 08-11-2010 13:44] |
|
Bert heerst. |
|
Niet meer, hij maakt alleen nog maar dezelfde grappen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |