|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Ik heb ze al gezien in Duitsland en dat was het tweede optreden van deze tour. Het eerste optreden was niet geweldig begreep ik maar dat is niet zo vreemd gezien de inval toetsenist en gitarist. Het optreden dat ik zag was geweldig, howel de zanger er hier en daar wat naast zat maar dat mocht de pret (kan dat bij doom?) niet drukken. Gewoon een must-see. Zo vaak zullen ze niet in deze contreien spelen. |
|
Er reden geen bussen naar dordrecht/rotterdam . Erg jammer maar helaas |
|
Wat was While Heaven Wept een enorm trieste vertoning, ik denk eerlijk dat dit een van de slechtste concerten is geweest die ik heb gezien... Geen een nummer werd zuiver gezongen maar ronduit vals, de gitaarmelodieen waren ook te vals voor woorden... Wat een wardeloze afsluiter. Orodruin daarintegen en Mourning Beloveth knalden de pannen van het dak!!! Echt perfecte bands. Penance was niet helemaal mijn stijl, mar zeker niet slecht. Maar nogmaals wat was While Heaven Wept een aanfluiting Echt verrot, heb nu gelijk een ander gevoel bij de cd's van hun... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 09-04-2004 1:58] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: eh je wilt toch niet zeggen dat mourning beloveth ook daar heeft opgetreden zonder dat dat op de flyer stond |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: zo grappig zou ik dat niet vinden... vond groningen veel te ver, maar rotterdam had nogwel gegaan |
|
quote: Inderdaad Mourning Beloveth stond niet op de flyer maar wel in de Baroeg, ze hebben wel maar drie nummers ofzo gespeeld. Maar 't stond als een huis... echt heel goed!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
das lekker dan al denk ik niet dat ik erbij had kunnen zijn, want afgelopen donderdag was het OV een ramp rond Breda (waar ik dan langs zou moeten om naar Rotterdam te komen) |
|
WHW was zoals eerder gezegd een aanfluiting, maar de rest van de bands konden mij wel bekoren. |
|
quote: while heaven wept is op cd heel goed maar ik vind ze live ook altijd wat tegenvallen, maar ja ik ben altijd kritisch overlive optredens, maar ben blij dat iemand mijn mening deelt Do androids dream of electric sheep? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |