|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
staan die nummers van die promo van een paar jaar geleden ook op het nieuwe album? Dat waren ook moeiljk harde nummers.. No meat is sweater |
|
quote:Ik denk dat zodra hij stopt met het letterlijk vertalen van Nederlandse uitspraken en gezegdes er al een hoop verbetering zit in zijn Engels. |
|
quote: Dit is mijn review over een prima plaatje. Ik heb inderdaad niet uitgelegd hoe de riffs in elkaar steken. Moet ik meer bijvoegelijke naamwoorden typen of wat? Het engels is niet denderend nee, maar overdrijven is ook een vak. |
|
quote: Lees eens andere reviews om te begrijpen wat je mist. Als jij een schilderij zou beschrijven zou je zeggen: "De schilder maakte gebruik van rood en blauw en dat is erg mooi. Gelukkig niet van geel, want dat is lelijk." Dat gaat nergens over. Ik wil weten waarom rood en blauw het schilderij van deze schilder mooi maakt. Of het een vooruitgang is tov van zijn eerdere gebuik van rood en blauw of niet of dat hij juist nu voor het eerst met blauw experimenteert en hoe dat uitpakt tov het gangbare rood met groen op zijn vorige schilderijen, etc. etc. En nee, je Engels is zwaar ondermaats. Het is net boven het niveau online vertaalmachine. Je kunt wel woorden vertalen maar geen zinnen. Niet meer doen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Relativeren met andere albums. Ok, daar heb ik dan wel wat aan. En ik lees ook andere reviews. En dat engels... Het gaat me prima af met discussies, vragen en colleges in het engels op de universiteit. edit: ik gebruik nooit vertaalmachines, helemaal geen zinnen omdat die inderdaad geen grammatica regels gebruiken. [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 01-03-2011 16:09] |
|
Ik twijfel niet dat je prima Engels kunt lezen en begrijpen, je kunt het alleen niet schrijven. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Maar, wel een lekker cdtje. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |