|
Auteur: |
|
|
aanwezig! |
|
De beste tijd van Altar was Youth agains christ. Maar daar gaat het niet om. Ja Altar kickt ass. |
|
Daar gaat het niet om? Da's honderd jaar geleden! This is Zodiac speaking... |
|
het oudere altar was zeker beter, maar het is nog steeds wel een leuke band. en de little devil is ook erg gezellig... |
|
Gaaf! Ik heb ook wel zin om te gaan kijken. Eens even kijken hoe het uitkomt... |
|
Zal er ongetwijfeld ook wel zijn! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik kom wel even kijken denk ik. Met wat spelen ze? |
|
Dat wist Paul gisteren nog niet te vertellen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zal er maybe zijn. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Nou, daar zal ik dan ook wel weer bij zijn Inter faeces et urinam nascimur |
|
Little Devil is wel gezellig ja . |
|
Present . In Dongen slechts 3 nummers kunnen zien ivm laatste bus maar het smaakte zeker naar meer! |
|
Mail van Little Devil: Helaas vandaag twee afzeggingen gekregen. Het optreden van Altar, vandaag 14 mei, is afgelast omdat de gitarist zij arm uit de kom heeft. binnenkort zal een nieuwe datum bekent worden. Het optreden van OD Babe op zaterdag 22 mei gaat niet door omdat de gitarist uit de band is gestapt. Hier zal dus voorlopig geen nieuwe datum voor komen. Wel zullen we proberen zo spoedig mogelijk een vervanger voor 22 mei proberen te zoeken. a.s. zaterdag treed Spoiler op. Hun nieuwe cd, the Return of King Sonic, heeft zeer goede kritieken gekregen. op hun voor Mud 'n' Glitter was het nog stoner wat de klok sloeg. Nu spelen ze meer jaren 70 hardrock in de traditie van Kiss en AC/DC. Groet / Little Devil [Dit bericht is gewijzigd door Niwi op 14-05-2004 9:46] |
|
Fuck... dat is klote. (Staat nog niet op de website BTW, maar die mail ken ik) I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Concerten |