|
Auteur: |
|
|
barf kater @MIOD: bende maniacs Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
U was erbij? Ik voel me ook nogal brak, haha dat laatste kratje had niet meer gemoeten. |
|
wel het schijnt dat moest iem van jullie een wagen gehad hebben, je ons achterna was gereden, nog gaan zuipen... het is nog heel zwaar geworden achteraf Ben jij de cameraman? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Nee, maar er was ook niet specifiek één camera man? Ik was die gast met dat lange haar en een stonehenge shirtje aan. |
|
jawel, die grote lange magere kortharige kerel! En ik was die bierzuipende Glamrocker (met Cathedral shirt) [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 15-03-2004 14:57] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ah ik snap wie je bedoelt, die was op den duur wel het opvallendst met de camera ja. Ik heb hier nog vrij lompe beelden van je, haha. |
|
lomp? dat verbaast me in feite nix... veel plezier ermee Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Index / Concerten |