![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
barf kater ![]() @MIOD: bende maniacs Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
U was erbij? Ik voel me ook nogal brak, haha dat laatste kratje had niet meer gemoeten. ![]() |
|
wel het schijnt dat moest iem van jullie een wagen gehad hebben, je ons achterna was gereden, nog gaan zuipen... het is nog heel zwaar geworden achteraf ![]() Ben jij de cameraman? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Nee, maar er was ook niet specifiek één camera man? Ik was die gast met dat lange haar en een stonehenge shirtje aan. ![]() |
|
jawel, die grote lange magere kortharige kerel! En ik was die bierzuipende Glamrocker ![]() (met Cathedral shirt) [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 15-03-2004 14:57] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Ah ik snap wie je bedoelt, die was op den duur wel het opvallendst met de camera ja. Ik heb hier nog vrij lompe beelden van je, haha. ![]() |
|
lomp? dat verbaast me in feite nix... veel plezier ermee ![]() ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |