|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Pleurisy & MAster waren in 1 woord geweldig...wat een bands...Master is gewoon Legendarisch goed..waanzinnige goede band! |
|
quote: We konden het niet laten om het even voor te doen aan de andere swingende ( ) kids... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Niet schudden met je reet trut! Met je kop! En die barman vind ons raar? Waarom dat? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: De bierviltjes... We kregen op een gegeven moment een heel pak? Kun je dat nog herinneren? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: waar is die pen eigenlijk gebleven? |
|
quote: Heb ik terug gegeven aan die schattige barman. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
vrijdagavond maar even kijken denk ik, ff kijken of grindminded nog een beetje rost |
|
quote: Misschien dat ik er ook wel ben. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hoe meer ziel(ozen)en des te meer vreugd.. Zoep'n en ragg'n Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ach in Podium is het altijd nog gezellig geweest, dat zal het vrijdag ook wel worden. Op het betere leven deel I (inside joke) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ah gezellig ben ook wel aanwezig waarschijnlijk |
|
quote: Nog een persoon uit Hoogeveen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: En op het betere leven deel...uhh...hoeveel was het nou? uhh...ach op het betere leven! Dus, vrijdag maar weer heen dan. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Dat ga ik even regelen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: euh nee westerbork, maar wel dichtbij dus |
|
quote: Ah ja, ik weet waar het ligt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hoogeveen, westerbork, punthorst, het maakt niet uit, als het maar gezellig word |
|
quote: Een kleine snol zit zo vol. |
|
Zaterdag, 26-6 . Seizure, Monastery en Cerebral Tumor E5,- aanvang 20:00 I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Niet echt slim met TT dat organiseren. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
echt niet goed over na gedacht..voetbal..graspop..TT..te veel,dus t zal wel weer rustig zijn a.s zaterdag in t Podium. |
|
jammer, pleurisy gemist moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote: sorry hoor, maar het is al 2 maanden geleden dat pleurisy in podium was! wakker worden! en idd ja je hebt wel wat gemist, het was een heerschende avond. see you at occultfest! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |