|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 27 maart staan deze 4 bands in Elektra te Sliedrecht. De zaal gaat om 20.00 uur open en de entree is 1 euro 50 |
|
count me in |
|
Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.. Want dan speelt Memorial al ..."Hate can only create more hate"... |
|
Huh? Ik weet van niks |
|
quote: "Sehnsucht" |
|
quote: Speelt Triple 7 dan niet |
|
Nee zo ver we zelf weten spelen we niet nee. |
|
Staat wel op de site. Maar staat er al 3 maanden op ofzo. |
|
Ik weet ook van niks.. |
|
LOL |
|
Zijn we dalijk ook nog klootzakken als we niet op komen dagen |
|
Inkblack ken ik niet, maar de naam doet vermoeden dat 777 tussen die band, Sephiroth en Persistence ook een beetje een rare keuze is... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Inkblack is gore/death. Opzich wel lachen. Bas (hier bekend als 'Arghoslent') speelt erin. http://www.inkblack.nl/ |
|
quote: O maar dat zijn we altijd. |
|
quote:het staat idd al maanden op de site, ik heb ook al maanden geleden aangegeven dat we dan niet spelen. Snelle jongens daar... |
|
Erg vreemd allemaal |
|
Dat kun je wel stellen ja.. |
|
Waarom spelen jullie dan eigenlijk niet |
|
Het is niet dat we niet willen, echter komen we niet uit de reiskosten en dan houdt het gewoon op.. |
|
Ja, dat tikt behoorlijk aan. Nou ben benieuwd wie er voor jullie in de plaats speelt. |
|
Daar vinden ze vast wel iemand voor |
|
kijk, hier ook weer van die 777 perikelen!!!!!! Het zit ze toch nie mee heeee!!!!! |
|
We hebben het van onzo kant uit in orde, heeft weer te maken met factoren die we zelf NIET in de hand hebben. |
|
quote:Spill it! Benoem die factoren! Laat ons meegenieten! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: mmmmm, eens denken!!! we willen hardere muziek maken maar onze zanger wil nie meedoen met een grunt.... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |