|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie gaan er nog meer naar toe? |
|
Is die nieuwe CD dan zo goed? Ik ken hem nog niet eens? |
|
om één of andere magische reden heb ik het kaartje gelijk met die van de heideroosjes en cremation gekocht uiteraard ben ik erbij Je moeder. |
|
Zowaar zijn LM en ik er ook |
|
uiteraard! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Dan zijn er dus toch 5(!) ZM-bezoekers zaterdag. |
|
Nee, ik ga niet. Ik zie ze (samen met We,the gods) volgende maand in Metropool te Hengelo. Heads I win, tails you lose |
|
Morgen met orphange in rijssen |
|
ff minimeetinkje organiseren?? Je moeder. |
|
quote: He, wat fijn, ik ook!! |
|
sinds wanneer??? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ah dat word dus weer een fijne ZM-Meeting in Metropool ! |
|
ik dacht dat ik ze de 23 in delft ging zien maar dat moet ik ff navragen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
da's ook niet gezellig!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Goed! Ik herken je denk ik wel van de foto. Ik kan alleen niet te veel want ik kom met de auto. |
|
quote: Zekers, lijk me leuk. Heads I win, tails you lose |
|
maareuh: kleine meeting morgen in Apeldoorn? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Goed. Je herkent mij aan - lang zwart haar, Edge of Sanity longsleeve(Crimson), kisten. |
|
is dat morgen? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: YEP! |
|
Ja, maareuh ik had van Bint begrepen dat jij, Billy en Ward ook meegingen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
NIEUWSFLASH: HET BEGINT OM HALF 10 IPV 10 UUR ik ben te herkennen aan lang blond haar, cannibal corpse - tomb of the mutilated longsleeve ennuh... cola in mijn hand Je moeder. |
|
dus (om ff topic omhoog te krijge in de lijst) HET BEGINT OM HALF 10 IPV 10 UUR Je moeder. |
|
Ik ben gister bij de CD presentatie in Rijssen geweest. Mooie show, goeie nieuwe nummers. |
|
het was vet hoor Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |