|
Auteur: |
|
|
quote: Ik zal er zijn, is om de hoek. Kan desnoods terug rollen naar huis [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 16-03-2004 21:31] |
|
hehe neuk, die heb ik wel eens live gezien, je ziet toch dat ik LAM ben! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
vet neuk! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Neuk is vet jah... hopelijk komen nog een keer dichterbij! |
|
Heerlijk, neuk wedergekeert. WAAAAROOOM MOLLE JULLIE NIKS!!!! I am the 1%. |
|
Geld betalen om Painted smile te kunnen zien? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Nee, om de recalcitrante mannen van Neuk te zien. Die hun puberteit nog steeds niet ontgroeid zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 16-03-2004 23:32] F*ck hippies |
|
HAHAH Maginifiosi, daar kwam ik altijd toen ik een jaar of 16-17 was....god man, lijkt wel een eeuwigheid geleden... Elk weekend dronken, want goede muziek draaide ze er toch niet.... Stiekum jointjes roken achter het gebouwtje en wie weet wat allemaal nog meer HAHAHHA! ben nog een keer terug geweest een paar jaar geleden maar voelde me niet echt op mijn gemak tussen dat hele jonge grut. Veel van dezelfde vrijwilligers werkte er nog steeds toen! |
|
tja voor de muziek moet je niet gaan op de zaterdag avond idd... wel gezellige mensen daar, allerlij stijlen door mekaar. |
|
HAHHA ik paste nooit ergens in maar destijds wa het altijd rellen met de GABBERS, dei stonden buiten de Alto's uit te dagen AHHAHAH! Ik weet nog goed dat destijds (zo'n 6 a 8 jaar geleden) het merendeel alto was. Ook de Hiphoppers kwamen af en toe vervelen maar dat was een relatief kleine groep. een vriend van mij is nog eens opgewacht door een groep Gabbers en te grazen genomen, triest was dat er is toen zelfs een aantal zaterdagen proffesionele beveiliging bij de deur geweest! |
|
ja zo gaat het tegenwoordig , jammer erg jammer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
dr is nu altijd professionele beveiliging daar, desondanks heb ik ze nog nooit `in actie` eigenlijk... Ach ja rellen, die heb je overal. |
|
resume v/d avond; neuk is sucky sucky 5 dolla , vroeger was het nog enigsinds agressief; wat het nu dus ook al niet meer is. Wat overblijft; een stelletje lamme zakken die als negers tekeer gaan op het podium. Afschieten die hap |
Index / Concerten |