IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Neuk! + Painted Smile in Magnifiosi , Lisse vrijdag 19 maart
SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 16-03-2004 21:30 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:

Neuk! + Painted Smile

Neuk is eindelijk terug!! Na werven van nieuwe bandleden: Theo (gitaar), Danny (bas) en Gijs (drums) is Neuk! begonnen met het oefenen van hun oude nummers. Neuk! Is weer helemaal klaar om de Nederlandse uitgaanscentra omver te blazen. Vrijdag 19 maart komt Neuk! daarom ook met hun snoeiharde hardcore en de soms botte, maar vaak doordachte teksten Magnifiosi onveilig maken.

Dit zullen ze niet alleen doen, om het feest helemaal af te maken staat Painted Smile ook op het podium.

Painted Smile speelt zoals ze het zelf zeggen “oprechte Haarlemse Hardcore”. Hun teksten gaan over hun ervaringen en meningen. Ze hebben hun naam uit een songtekst van de Isley Brothers: “You can’t Imagine the pain and sorrow behind a PAINTED SMILE”.

Wie: Neuk! & Painted Smile

Waar: Ruishornlaan 21 in Lisse (0252-416755)

Wanneer: vrijdag 19 maart, 21.00 uur

Kosten: 5 euro

http://www.magnifiosi.nl

Ik zal er zijn, is om de hoek. Kan desnoods terug rollen naar huis

[Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 16-03-2004 21:31]

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-03-2004 21:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2004 21:30 schreef SiQDiZ het volgende:
Neuk is eindelijk terug!! Na werven van nieuwe bandleden: Theo (gitaar), Danny (bas) en Gijs (drums) is Neuk! begonnen met het oefenen van hun oude nummers. Neuk! Is weer helemaal klaar om de Nederlandse uitgaanscentra omver te blazen. Vrijdag 19 maart komt Neuk! daarom ook met hun snoeiharde hardcore en de soms botte, maar vaak doordachte teksten Magnifiosi onveilig maken.

Yeah, right...... leukkkk

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 16-03-2004 21:32 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hehe neuk, die heb ik wel eens live gezien, je ziet toch dat ik LAM ben!

Orion
Usericon van Orion
Posted 16-03-2004 21:32 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

vet neuk!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 16-03-2004 21:51 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

Neuk is vet jah... hopelijk komen nog een keer dichterbij!

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 16-03-2004 23:05 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Heerlijk, neuk wedergekeert.

WAAAAROOOM MOLLE JULLIE NIKS!!!!

I am the 1%.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 16-03-2004 23:09 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Geld betalen om Painted smile te kunnen zien?

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 16-03-2004 23:31 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Nee, om de recalcitrante mannen van Neuk te zien. Die hun puberteit nog steeds niet ontgroeid zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 16-03-2004 23:32]

F*ck hippies

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 17-03-2004 7:57 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

HAHAH Maginifiosi, daar kwam ik altijd toen ik een jaar of 16-17 was....god man, lijkt wel een eeuwigheid geleden...

Elk weekend dronken, want goede muziek draaide ze er toch niet....

Stiekum jointjes roken achter het gebouwtje en wie weet wat allemaal nog meer HAHAHHA!

ben nog een keer terug geweest een paar jaar geleden maar voelde me niet echt op mijn gemak tussen dat hele jonge grut.

Veel van dezelfde vrijwilligers werkte er nog steeds toen!

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 17-03-2004 10:42 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

tja voor de muziek moet je niet gaan op de zaterdag avond idd... wel gezellige mensen daar, allerlij stijlen door mekaar.

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 17-03-2004 13:30 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

HAHHA ik paste nooit ergens in maar destijds wa het altijd rellen met de GABBERS, dei stonden buiten de Alto's uit te dagen AHHAHAH!

Ik weet nog goed dat destijds (zo'n 6 a 8 jaar geleden) het merendeel alto was.

Ook de Hiphoppers kwamen af en toe vervelen maar dat was een relatief kleine groep.

een vriend van mij is nog eens opgewacht door een groep Gabbers en te grazen genomen, triest was dat er is toen zelfs een aantal zaterdagen proffesionele beveiliging bij de deur geweest!

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-03-2004 15:52 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ja zo gaat het tegenwoordig , jammer erg jammer

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 17-03-2004 16:32 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

dr is nu altijd professionele beveiliging daar, desondanks heb ik ze nog nooit `in actie` eigenlijk...

Ach ja rellen, die heb je overal.

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 26-03-2004 15:22 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

resume v/d avond; neuk is sucky sucky 5 dolla , vroeger was het nog enigsinds agressief; wat het nu dus ook al niet meer is. Wat overblijft; een stelletje lamme zakken die als negers tekeer gaan op het podium. Afschieten die hap

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com