IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Razor Vorige pagina
Lawnmower
verdoemme seg
Usericon van Lawnmower
Posted 15-08-2006 2:44 by Lawnmower Wijzig reactieProfiel van LawnmowerQuote dit bericht

Persoonlijk vind ik Malicious Intent nog net een stukje beter, maar ze zijn allebei geniaal. Custom Killing daarna. De rest moet ik me nog meer in verdiepen.


Acid casualty with a reposessed car, Vietnam vet playin' air guitar


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-08-2006 8:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm, ik heb ook alleen Evil Invaders. Toch eens op zoek naar die anderen.


spelfout weggehaald...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-08-2006 18:48 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Open Hostility is ook wel aardig, ondanks de drumcomputer. Wel een beetje eentonig, overigens. Maar Evil Invaders blijft de beste.


Bareuh...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-11-2006 15:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 augustus 2006 15:57 schreef acid het volgende:
Ik vind het oude werk toch toffer. Prima riffs, lekker rauwe productie. Vooral "Evil Invaders" is een geweldig album. Het titelnummer is legendarisch. Of Cut Throat, wat een zang ook.


Pass es ff wat hiervan deze hoek op! hehe


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 12-11-2006 14:25 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Armed & Dangerous m.l.p. nu ook op picture m.l.p.
Helaas niet geremasterd en ook niets extra,s, maar het blijft toch de almighty RAZOR met Sheepdog.


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 18-03-2007 12:19 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-10-2008 19:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dankzij Varanus bezitter geworden van Evil invaders; ben benieuwd!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2008 19:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die hebbek ook op LP


signature


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 06-10-2008 23:18 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2008 19:52 schreef Mutilator het volgende:
Dankzij Varanus bezitter geworden van Evil invaders; ben benieuwd!



Een Klassieker!!


Oldskoolcollector
Usericon van Oldskoolcollector
Posted 06-10-2008 23:44 by Oldskoolcollector Wijzig reactieProfiel van OldskoolcollectorQuote dit bericht

Ik vond in het begin Razor niet zoveel aan, maar ik ben het de laatste tijd echt aan het ontdekken. Vooral Shotgun Justice doet het erg goed hier. Lekker aggressief album!


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 06-10-2008 23:50 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2008 23:44 schreef Oldskoolcollector het volgende:
Ik vond in het begin Razor niet zoveel aan, maar ik ben het de laatste tijd echt aan het ontdekken. Vooral Shotgun Justice doet het erg goed hier. Lekker aggressief album!


Maar die is zonder Sheepdog, en dan eigenlijk Razor onwaardig, het Razorgeluid is dan nog maar voor de helt aanwezig door Dave Carlo, Violent Restitution de knaller afsluiter met Sheepdog.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-09-2009 17:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hmmm..

RAZOR At Germany's HEADBANGERS OPEN AIR Festival; Video Available - Sep. 1, 2009

Fan-filmed video footage of Canadian thrash metal veterans RAZOR performing the song "Take This Torch" at this year's Headbangers Open Air festival — which was held July 23-25, 2009 in in Brande-Hörnerkirchen, Germany — can be viewed below (courtesy of "stoneagelightning").

Formed in 1984 in Guelph, Ontario, Canada, RAZOR split up in 1992, but reformed in the late 1990s to record another album, titled "Decibels", in 1997. The band dissolved again, and reformed in 2005, and is said to be planning to record another LP.

Guitarist and primary lyricist Dave Carlo has been the only permanent member in the band's 25-year history.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 07-09-2009 18:44 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

was een enorm bruut optreden, volgens mij 1 v/d eerste nrs. verder speelden ze (die ik kende) cross me fool/ evil invader / iron hammer en instant death. verder ben ik geen razor fan, wel tof om ze ooit gezien te hebben.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-04-2011 8:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

fukkin' vette band


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-12-2011 22:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Gaaf dit!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 14-11-2020 0:53 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen