|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Edguy heb al veel liederen gedownload en heb nu Mandrake en Hellfire Club in bestelling. Ze zijn echt GOED mijn favoriete nummer tot nu toe Tears of a Mandrake Tobias Sammet is een geweldige zanger en hij is grappig etcetera |
|
offtopic: de nieuwe iced earth knalt voor geen meter. Ik heb gister een mier een scheet horen laten die nog harder knalde dan de nieuwe iced earth. Edguy ken ik nauwelijks, straks ff luisteren. |
|
hahaha ik heb ze live gezien wat een stelletje gay idioten Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Dat je geen smaak wisten we al wel. Hail...hail...hail to England. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Daar heb je me niet mee hoor. Dat je Manowar niks vind, kan ik begrijpen, maar ik heb de grootste IE fans dat laaste misbaksel al horen afkeuren, dus dat ligt echt niet aan mij. Dat is echt een kut-album. |
|
Ik noem mijn aankomende nieuwe band HarmGast. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Hij heet toch al AardtMann? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Heeft iemand in dit topic het "Edgay" grapje al gemaakt? Niet? Oeh dan ben ik de eerste Zenial |
|
quote: Ik moet zeggen dat ik , ondanks al mijn vooroordelen wat betreft Tim Owens, het een heel erg vet album vind! Lang niet IE's beste, maar wel weer een lekkere plaat. "Red Baron/Blue Max", "Greenface", "Atilla"en "The Reckoning" knallen weldegelijk en Tim's hoge uithalen beginnen na een tijd ook verslavend te worden. Maar de nieuwe Edguy is een explosief . En inderdaad ook vol humor. "Lavator Lovemachine" is heel erg komisch en het intermezzo "Lucifer n Love" is ook hilarisch. Van Tobias' stem moet je houden... hoog en schel (bijna The Darkness ) maar het past erg gewoon perfect bij |
|
quote: ja daar zat ik al op te wachten |
|
Uhm, ja hun outfits zijn wel gaaf. I am the 1%. |
|
quote: |
|
etcetera |
|
Zie je, the darkness is er niets bij. I am the 1%. |
|
all hail Edguy!! ik dacht al dat ik de enige was die dit een briljante band vond.... gelukkig niet dus alleen jammer dat die lui niet in NL spelen tijdens hun komende tour @ She Devil: Oberhausen, dan maar? [edit: Hellfire club = ) [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-03-2004 9:41] Bruce Banner |
|
Ze komen, volgens het boekje, in Vosselaar (30 km fietsen :D:D:D) |
|
quote: ja, 30 kilometer PLUS (afstand groningen-tilburg) ...en she_devil kon dan niet, dacht ik, ivm vakantie of iets dergelijks... vandaar... Bruce Banner |
|
Ah oke . wel egk eigelijk... volgens de concertplanner komen ze in Hof Terloo (Antwerpen) en volgens de torudates in het boekje van hellfire Club in Vosselaar |
|
Gaaf cd'tje zo te horen Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Vosselaar is wel erg ver weg etcetera |
|
Edguy is een erg leeke band |
|
Ik heb Hellfire Club nu rond de 10 spins gegeven en ik ben van menig dat Edguy zich nu definitief tot de allergrootste powermetal bands mag rekenen! De gouden pen én stem van Tobias zijn gewoon nis minder dan geniaal! [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 20-03-2004 13:26] |
|
ik ze van een promo,... Edgay zou hun beter gestaan hebben. mvg wk10 |
|
quote: harhar Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Mjah, meer heb ik niet over te zeggen. Moest dit kwijt. mvg wk10 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |