|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Komt nog wel. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Onregelmatige diensten, druk sociaal leven, sporten, uitgaan enzovoorts. |
|
Wacht maar, dat gaat allemaal voorbij! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Tsja.. kakkerlakken, erg goed idee als je zelf ook nog een tijdje in zo'n huis wilt wonen.. NB: @Mutilator: niet tijd om eens je woonduurjaren te gaan inwisselen voor een leuk appartementje? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 07-02-2008 20:42] |
|
quote: Ghehe. Ik zit nu in een "ik wil een huis kopen, want ik wil een tuin waar ik niks mee doe" fase. Daarna komt de "ik wil een wit tuinhek en roze kozijnen" fase en de daarna volgende "wauw, te gekke geraniums voor mijn ramen.. hey wat doet de buurvrouw nu dan, jemig en die buurman" fase. Ik heb nog even. |
|
quote:als ik net zou oud en wijs ben Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: HALLO!!!!???!? BBQ!!!!!!!11111!1 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Het is een fase!!!!!!!11111!1 |
|
Inderdaad! Af en toe is er niets lekkerder dan met een paar lekker koele pilsjes en een goed stukkie muziek in je eigen achtertuin te vertoeven. En een lekker stukkie vleesch is dan ook mooi meegenomen. *Hoopt dat het dit jaar wel weer zomer wordt . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Mijn appartement is sinds vandaag opnieuw verhuurd. Binnen een weekje ben ik hier weg naar mijn eigen stekje! Woehoe! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Oud lukt wel, lijkt me, maar ik ben iig nog steeds niet wijs. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Da's inderdaad de nummer 1 reden dat ik toch maar een appartement (op de begane grond) met tuin (op het zuiden) gekocht heb. En praktisch helemaal betegeld, dus helemaal perfect. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ja, leeft Bint zelf nog wel eigenlijk? |
|
quote:Heeft een week of drie geleden hier een post of vijf gemaakt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
check |
|
quote:vandaar ook de lachende smilie Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ah, je kent me een beetje... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ben 23 zit ook momenteel in een studentenhuis, vieze terinbende, maargoed daar hebben alleen de buren last van en die vieze rus die ook in dat huis vertoeft. Ik probeer haar al een tijdje weg te sarren omdat ze veels te veel zeurt. ik maak vorderingen, dat wel. Against God and Government |
|
quote: als je de goeie hebt vormen ze geen plaag, en als je tropische hebt worden ze niet zo oud in een huis. en als het netjes is blijven ze ook niet lang leven, goeie test dus ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Jij hebt geen recht van spreken, jij hebt een supermooi flatje Zenial |
|
quote:dat is zeker zo, maar als ik geen partner had gehad had ik ook nog steeds op kamers gewoond hoor! Ik vond het erg gezellig met Carnagath als huisgenoot Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |