|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Cradle klinkt niet 'alsof de hel openscheurt'. Weet je welke he moet doeN? 'Towards the Pantheon' van Emperor (van het album 'In The Nightside Eclipse)... begint met een rustig synth stukkie, dan WHAMM gitaren er over heen en de eerste vocale schreeuw duurt meteen een halve minuut. FUCKING JESUS FUCKING CHRIST!! dat heerst. En anders gewoon het nummer na het intro van het Emperor album 'Anthems to the Welkin at Dusk' (niet het intro, dat intro is uh, GAY en cheesy) maar daarna breekt de hel ook aardig los. Die twee zou ik willen nomineren. |
|
haha voor brute herrie is .nargaroth - black metal ist krieg. wel fvan toepassing http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Immortal:At the stormy gates of mist! |
|
Dimmu Borgir - Antikrist Morbid Angel - God of Emptiness |
|
Satyricon - Nemesis Divina (het nummer) is ook wel recht in je gezicht Black Metal Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Gehenna - Lord of Flies Satyricon - Hvite Krists død Tartaros heeft trouwens veel spooky orgels. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 01-11-2001 20:47] |
|
-Gorgoroth is behoorlijk eng op cd... -Ook een aanrader:Marduk: " Panzer Division" -Ook heel tof(heb ze helaas nog niet live gezien en hoop dat dit snel verandert):Notre Dame!! -Darkthrone misschien? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Beneath the Howling stars van Cradle of Filth vind ik wel een lekker nummer. Lekker afwisselend. the only pleasure is pain |
|
IMPALED NAZARENE - TOL CROMPT NORZ NORZ NORZ 'nuff said!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
mayhem's "deathcrush", het meest kwaadaardige nummer allertijden volgens mij. of burzum's "dunkelheit". |
|
Ik ga ze allemaal ff stuk voor stuk luisteren, en dan laat ik het weten.. Natuurlijk zijn nogmeer welkom! God hates us all ! God hates us all ! |
|
Als je Tartaros MP3's nodig hebt kan ik wel wat voor je uppen... kweenie of je het kent trouwens, het is niet superevil, maar wel erg spooky-keyboarderig. iig meer evil dan CoF wat mij betreft.... |
|
Dimmu Borgir - Spellbound OF Burn in Hell (hoe toepasselijk ) MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
IMMORTAL - At the Storm Gates of Mist! of Vader, of Emperor... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
"Ik heb een oude kameraad en die woont in Malta. Hij is Satanist enz enz. Nou heb ik net met hem gechat, en blijkt dat ze in Malta helemaal geen black/death kennen! " jammer.. dat kennen ze dus WEL daar! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
|
|
Dark funeral- diabolis interium! die vin ik lekker agressief en hard (wel flink hard zetten!) |
|
Ja, voor Satan en de hel moet je Dark Funeral nemen ja. "Open the Gates", geef je hem de tekst erbij... [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 02-11-2001 10:23] |
|
Als het alleen maar hard en strak moet zijn: Absu - Pillars of Mercy, of Mannanan. Trouwens de hele CD Tara is geweldig. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 04-11-2001 14:32] |
|
zonder orgel: marduk - fistfucking god's planet met orgel: uh... Je moeder. |
|
ik hoorde voor het eerst Cradle of Filth - Heaven Torn Asunder en da vond ik toen zoo 'evil' klinken misschien voor beginners |
|
alles van DEICIDE Je moeder. |
|
quote: Ja, maar het beste hiervoor is het eerste nummer van album Legion eerst die intro en dan barst letterlijk de hel los grrrrr, wordt je lekker agressief van [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 02-11-2001 15:18] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
En............... hebbie al een goei nummer gevonden dat je daar aan doet denken ? Wiegen Meister ! |
|
Truie Blek!!! Abigor - Satan in me Burzum - Key to the Gates Dark Funeral - Ravenna Strigoi Mortii (!!!!!). eigenlijk alles van Dark Funeral, die mensen heerschen GVD!! [Dit bericht is gewijzigd door Misanthropy op 02-11-2001 22:22] neukuh? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |