|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik geloof dat de wetenschap op dit moment al vrij ver is op het gebied van wind en zonne-energie met een positief rendement. Ook wordt er druk onderzocht naar het rondschieten van kerndeeltjes (of hoe zat dat nou precies met die kilometers lange tunnelstelsels waarin zo'n deeltje met een rotvaart doorheen vliegt??) en het splijten ervan. Niet geheel schoon dat laatste, maar als je de omgeving genoeg beschermd tegen het afval valt het wel mee. Het fotosynthese proces nabootsen is wel een vrij grote klus, daar zijn ze nog lang niet aan uit. Maar goed... zodra ik mijn studie afgerond heb dan zal ik daar wel ff verandering in komen brengen Het is sowieso op korte termijn nog niet zo van belang aangezien er nog genoeg zuurstof vanuit de oceanen binnenstroomt en er ook nog wel een hele tijd genoeg bebossing zal zijn. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
en anders gaan we toch naar mars yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:neehoor we leven hier al zo lang zonder.. kan heus nog wel ff,, en dan nog.. waar maak je je zorge om.. je kan er toch op een gegeve moment niks meer aan doen ( dit zijn gewoon weer wete schappers die je bang wille maken ) yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Ach ja, wat maakt het eigenlijk uit, als alles uitsterft ben ik toch allang dood! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Wanneer het probleem van een te zuurstofarme lucht dichterbij komt dan zal er echt alles (of in ieder geval heel wat meer dan nu) aan gedaan worden om het onderzoek naar een oplossing te steunen. Het hele fotosynthese proces zoals dat in planten plaatsvind is eigenlijk al in kaart gebracht, er zijn alleen nog een groot aantal praktische problemen die het tot nu toe nog onmogelijk maken om het proces kunstmatig plaats te laten vinden. Ik denk dat die problemen wel verholpen kunnen worden als er genoeg onderzoek naar gedaan wordt. Het is trouwens niet zo dat alles van de ene op de andere dag uitsterft, en de wetten van het kappen van bossen worden nu al steeds verder aangescherpt. Ook kan fotosynthese misschien wel kunstmatig, maar met behulp van organisch materiaal versneld worden. Het probleem is nog te ver weg en ik weet er ook te weinig van om er echt een goede mening over te hebben, maar ik denk dat het tegen die tijd wel niet meer zo'n probleem zal zijn als dat het nu lijkt te gaan worden. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Kut mensen Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:nou pleeg dan zelfmoord als je toch zon hekel hebt aan je eige soort yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Ja precies, maar als niemand onderzoek naar zulke zaken doet dan vallen er ineens heel veel banen en studies weg, en dan is het nog lastiger om werk te krijgen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ehm, ik denk eerder dat hij op de acties van mensen doelt dan op de mens zelf... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Op zich bedoel ik iedereen. Ik bedoel dus ook iedereen die nu op ZwareMetalen zit. Want als voorbeeld neem ik mezelf. Ik zit hier in een kamertje in een huis. Dit huis wordt met aardgas verwarmd. Ik heb in deze kamer een grote lamp en een bureau lamp aan. Tevens staat natuurlijk deze computer aan. Dit heb ik allemaal in ieder geval al nodig om op ZwareMetalen te zitten. Ik zal het maar niet hebben over het eten wat ik op heb en het drinken wat ik zo ga drinken om mezelf te onderhouden. Tevens moet ik straks ook naar het hygiënische met chloor schoongemaakte toilet. En zit ik hier aan een mooie houten bureau...etc. Oftewel we helpen allemaal mee aan een slechter milieu. Ik vind mezelf altijd wel goed milieu bewust maar het zou beter zijn als ik zelfmoord zou plegen. Maar ik moet eerlijk toegeven. Liever weer een dierensoort dan ik. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Gewoon door blijven gaan met overal pilletjes voor maken...dan hebben we die planten toch niet meer nodig. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:en als van sommige planten nou pilletjes gemaakt worden? =P yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Die kun je natuurlijk beschermd blijven kweken The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: laat de mensheid zelf maar eens uitsterven, dan kan de aarde zich langzaam weer eens gaan herstellen... no text supplied |
|
quote: Een beter milieu, begint bij jezelf... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Ontzettende goth. Zie je de zin van je eigen zinloosheid in? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: tuurlijk, maar gelukkig is er no text supplied |
|
Ik betwijfel of we in de volgende eeuw komen zonder een nieuwe WO mee te maken of massale sterfte door allerlei ziektes/milieu. Dit bericht kan een hoge mate van sarcasme bevatten. |
|
quote:ziektens blijven toch wel komen yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: hmmf, Ik lees geen volks krant |
|
wat heeft dat er mee te maken? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Wow! Fuck dat heb ik nooit geweten! Zeer interessante informatie! Het is maar goed dat je het niet voor je gehouden hebt, anders dan zouden we nu nog steeds massaal in het duister tasten! Met zo'n nuttige inbreng is het uiteraard gerechtvaardigd dat je dit topic omhoog schopt! Weet je misschien waar ik meer informatie over bovenstaande post kan verkrijgen? Ik ben nu toch wel hevig geinteresseerd... zijn er misschien folders verkijgbaar over de beweegredenen? Je kan me altijd mailen met informatie! Dank u voor uw inbreng! [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 29-03-2004 19:35] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Evolutie is één ding, maar de laatste eeuwen is het allemaal door toedoen vabn de mens héél erg snel gegaan....zodoende moeten soorten echt sterker zijn dan normaal om zelfstandig te kunnen voortbestaan. Niet dat dat zo prettig is. Maar eh, op lange termijn laten we onszelf ook uitsterven, als mensen niet eens doorkrijgen dat we dringend moeten kappen met in-vitro fertilisaties en dergelijke: als je van nature niet bekwaam bent om je voort te planten, hoor je ook geen kinderen te verwekken, punt. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
en positief zijn we zeg... overdrijven kunnen julie yo yo wassup nigga bitches in da house |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |