|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
NOX!!!!! www.zarzax.com <-- zeer goede nieuwe DM band uit NL uhm.. pestilence! asphyx severe torture centurian gorefest pentacle |
|
*dom gemekker [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 26-11-2004 16:50] |
|
Pestilence, niet pentacle. Oud Vuil. |
|
Ow god, ik ben er niet helemaal bij |
|
quote: Hmm, als je dan toch een lijstje goede neerlandsche DM neerzet, vergeet dan uiteraard Acrostichon niet! |
|
En TMDC Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Judgement Day. Bazzio Attacks!!! |
|
heidenland! en astathica natuurlijk. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
En Babygrinder dan, wat een bagger! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Deluzion heeft me aangenaam verrast. Melodieuze death metal. |
|
quote: nee man, da's vet! *ahem* we zijn overigens al wel bezig met een nieuwe demo. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
kopstoot is ook erg oké wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Wat ben jij toch een zielige spammer. Misschien kan je meedoen op gothronic? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Jullie moeten echt eens de studio in duiken |
|
quote: Kopstoot.. Kopstoot.. is dat niet die band met Walter als drummer.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Jaaa, We gaan daarvoor dit weekend een datum prikken!! En geloof ook nog overleggen welke studio!!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Brutus, DeadHead, Prostitute Disfigurement, Occult, Caedere... te veel om op te noemen eigenlijk. En ow jah, within temptation ook he! |
|
quote:Nice! Ben benieuwd. Suc6 iig |
|
Ow ja, ons Zwolse See My Solution : Live video'tje van het afgelopen bevrijdingsfest : http://www.seemysolution.com/downloads/myinsidestory.wmv Meer op http://www.seemysolution.com/downloads.html [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-06-2005 11:38] |
|
Bruce Banner |
|
ok ik ook dan ff ; KAASSCHAAF! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: oeh! dat filmpje op 0:56 aan de linkerkant! |
|
quote:Ik denk daar komt een ontzettend lekkere chick in beeld, maar wat krijgen we... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |