|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wow Hole op Zm |
|
quote: idd! (van Mörke gehoord?) |
|
quote: I heard it THROUGH, through ja, through, the grapevine (in dit geval van Mörke ja). WTF is Hole??? [Dit bericht is gewijzigd door M. op 28-03-2004 22:21] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
through the grapevine.. geweldig nummer trouwens |
|
quote: Je hebt het wel te pakken heh kerel Maarruh, geweldig nummer! En zeker erg tof dat ze hem in het Frans inzet. Toen ik haar fantastische uitspraak hoorde herinnerde ik me weer dat Melissa Canadese is quote: Tof quote: Heb je überhaupt al de moeite genomen er een mp3-tje van te checken, bijv. op de officiële website? Nou ja, het lijkt in ieder geval niet op Mastodon dus ik denk niet dat het aan je besteed is |
|
ja ik luister alleen Mastodon. |
|
GAMMA! |
|
quote: Uhuhuuuu, die is goed ja, dat ik het flink te pakken heb. Toen lachte mijn leven me weer eens flink uit . Maar goed, het is zeer zeker een vette plaat en ik hoop dat ze snel weer naar NL komt want volgende week haal ik echt niet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: wanneer heb je tentamen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:hihi |
|
quote: Vrijdagmorgen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Discipline dus. Na het optreden zonder zuippartij naar huis. KOMEN SLET! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Tering Ghoul, wat ben jij een dom mormel zeg Ik heb hier een CD liggen van Melissa die met haar tribute-band Hand of Doom een superstrakke Black Sabbath set neer weet te zetten, Melissa zingt in deze band. En live schijnt ze met Auf Der Maur zelfs 80 metal/ hardrock covers te doen van o.a. Thin Lizzie en Dio. |
|
Erg verleidelijk. Maar is het niet allang uitverkocht? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: dom en desinteresse zijn twee verschillende dingen. |
|
quote: Ik heb net op de site gekeken en het is nog niet uitverkocht. Ik ga morgenochtend gelijk bellen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nou OK dan Chel, ik ook. Ik laat morgen wel even weten of het lukt, kunnen we dan ergens afspreken? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: kissie kissie |
|
quote: JD, Snaack en ik komen hoogstwaarschijnlijk avec le voiture. Anders kom je gewoon naar Rotterdam en vertrekken we vanuit hier. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oh, vind ik ook een prima idee als er ruimte is ... ff afwachten of ik een kaartje kan krijgen en dan merken we het vanzelf. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: *ouch* Weer een beetje bijgekomen? quote: Jammer man. Misschien is het je enige kans. In mei komt haar album in de VS uit en gaat ze door de VS touren, geen zomerfestivals in Europa dus (lijkt niet waarschijnlijk iig). [aldus Jane, de wandelende Melissa-encyclopedie ] |
|
quote: Jane gaat overdag al naar A'dam met een vriendin. Niels (ANY) gaat trouwens ook mee. We bellen wel om nader af te spreken |
|
quote: Het bijkomen gaat me niet verkeerd af ik kom dus wel, woensdag, hopelijk. Het is ook gewoon een ontzettend Goed Idee! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Inderdaad, scherpe analyse Ik zal het onderscheid door middel van een praktijkvoorbeeld nader toelichten: Jij bent dom omdat je denkt dat je je onder de noemer "desinteresse" onder een stompzinnge generalisatie uit kunt lullen. Nog een voorbeeld: Je bent dom omdat je zonder onderzoek te doen (mp3tjes luisteren) op basis van iemands verleden een oordeel over diegeens huidige muzikale koers denkt te kunnen vellen. Als dat zou werken zou ik nu nog steeds roepen dat Metallica heerscht. Dus: ga je huiswerk doen, tot die tijd flikker je op uit dit topic. Bedankt. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |