|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 1. die sovjet-republieken zijn nu niet het toonbeeld van betrouwbaarheid en stabiliteit dus in welke mate dat me moet gerust stelen weet ik dus niet. 2. terroristen zijn fanatiek en doen alles om hun doel te halen, en niet uit op een juiste PR. en hoe raar het ook is, stel dat alqueda een atoombom(metje) tot ontploffing zou brengen. een deel van de arabische bevolking (en moslimbevolking) zou ze toch steunen. |
|
quote: Eh ja wel als je aan boord van een vlugt naar de vs wil, dat hadden desoms toch niet zo domme amerikanen zelf al bedacht... |
|
quote: Tjonge, da's nog eens positief denken. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: En met een beetje pech verandert de VS nadat je als dapper moslim washinton van de kaart vaagde heel het arabisch schier eiland in een mooie Amerikaanse kolonie, of met een beetje getikte president als bush misschien wel gewoon in een lichtgevende mega-parking, of iets tussen die twee in. |
|
quote:Dat heb ik wel gelezen, maar ik zei in die post ook dat het me geen probleem lijkt om wat mensen daarvoor bij elkaar te krijgen. Of het nou haalbaar is of niet, dit is geen zinnige discussie.. als een dergelijk persoon een bom wil maken/hebben, krijgt hij die toch wel in handen. Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip. |
|
quote: tot in de eeuwigheid alleen maar "Auw", "zachtjes", "Niet zo diep" en "doe ik het zo goed?" horen... hehehe |
|
fuck wat een straf hahahaha Je moeder. |
|
quote: Ik denk het ook en ik hoop het ook. Ik vind de wereldpolitiek er absoluut niet prettiger op worden. |
|
het geeft me godverdomme de rillingen. straks komt er weer een trend uit de jaren tachtig tot leven, schuilkeldertje bouwen. Oud Vuil. |
|
quote:had je die nog niet dan??? mijn put is al 5 meter diep hoor! ik leg er alvest een kist in,mog ik het niet overleven Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
niets te vrezen die ploffen ze wel op america neer yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: We verwachten ook niet anders met zo'n naam als die van jou "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: america? waar leg dah? beetje naief. Oud Vuil. |
|
quote: Ik denk idd dat in nederland ook nog wel iets gaat gebeuren zoals in spanje ook het geval was. Het is slechts een kwestie van tijd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
en daarom geeft het me de rillingen. de tijd van de "simpele" nuclaire dreiging (koude oorlog) is voorbij. iedereen kan tegenwoordig iid zo'n nuke-ding kopen. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 22-03-2004 22:57] Oud Vuil. |
|
quote: Ja, maar dit is al jaren aan de gang. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Waren er niet allemaal van die russische atoombomkoffers zoek?(ik meende enkele tientallen) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Blader anders voor de grap eens terug in dit topic voor je iets post I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik zag gisteren anders nog dat de Russen 6 kernraketten in een oude sateliet hadden verstopt |
|
quote:nou nederland is anders niet zo actief in irak e.d. ze zijn dr ja maar daar heb je ook alles mee gezegd yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Beetje naief. Voor moslim fundamentalisten zijn alle ongelovigen hetzelfde. Amerika is het hoofddoel, maar eenvoudiger doelen zijn natuurlijk aantrekkelijker, zo ook nederland waar de smeris niet eens het recht heeft een verdachte, zwaar achterover hangende BMW te onderzoeken. Overigens is het maken van een kernbom veel moeilijker dan hier gesuggereerd wordt. Dat "brokjes uranium pakken" gaat namelijk zwaar tegenvallen, omdat die niet zomaar te verkrijgen is (dat IS in feite de kernbom waarvoor eerst een zeer nauw luisterend, complex centrifuge systeem of een nog veel gevaarlijkere chemische zuivering met fluor voor benodigd is) Bovendien moet je de boel nog in de juiste vorm "kneden" en er een ontstekingsmechanisme in vrotten, dit alles zonder een microgrammetje uranium in te ademen. Overigens geloof ik niet dat al qaeda kernbommen heeft, zelfde reden als Dargull aangaf. Winter is coming |
|
Ik zou eerder zeggen: al-Qaeda en biologische wapens; veel kleiner, niet te traceren, veel efficienter The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: inderdaad Al Qaeda stelt alle niet-moslims gelijk als zijne ongelovige honden en minderwaardige wezens..infeite zijn ze nog racistischer dan Hitler en Mussolini bij elkaar...laten we hopen dat ze geen massavernietigingswapens hebben want ze zijn gek genoeg ze te gebruiken! |
|
quote:maar denk je echt dat de kans zo groot is dat ze het hier in de buurt doen dat wij er last van hebben? die gedachte zou mebest bang maken.. ik denk eigenlijk van niet.. hier wonen zoveel moslims yo yo wassup nigga bitches in da house |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |