IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Tuska Open Air (Finland) Vorige pagina | Volgende pagina
MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 27-06-2007 14:12 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik ga zeker. Vlieg morgen naar Helsinki, even opwarmen in de Cornerbar

See you there!

Bla

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 27-06-2007 14:38 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Aha, Heavy Corner zeker?

Morgen zit ik in de Hevimesta, daar spelen nml. een paar toffe bandjes!
Als ik jou was zou ik je plannen maar even serieus heroverwegen.

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 05-07-2007 0:57 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

De foto's staan online op www.metalshots.com

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 05-07-2007 10:25 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

En Immortal is voor de 3e x terug!

Bla

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-07-2007 10:56 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Gave foto's. Lijkt me wel gezellie daar. Kwam er wat bekenden tegen op foto dan

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 05-07-2007 12:19 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Een vriend van me is daar geweest!!
En op dezelfde dagen dat Tuska bezig was, speelde er savonds in de metalclub tegenover o.a Ensiferum

Het is de lichtinval ;')

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-07-2007 13:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 05-07-2007 13:14 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ik ben helemaal pro-recycling hoor, maar wordt wel es wat overdreven imo.

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

rotor
Usericon van rotor
Posted 27-06-2010 13:27 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Gaan er dit jaar nog ZM-ers naar Tuska?

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 27-06-2010 14:08 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Nee, maar als de line up een beetje mee zit volgend jaar wel.
Is alweer een tijdje geleden dat ik in Finland ben geweest

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 10-07-2010 9:00 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2010 13:27 schreef rotor het volgende:
Gaan er dit jaar nog ZM-ers naar Tuska?

Natuurlijk present! Afgelopen nacht de rapportage online gezet. Was een mooi fesstje, maar volgend jaar op een andere locatie vanwege park renovatie o.i.d.

Het laatste report vanuit Finland voorlopig.
Mijn lever is aan het herstellen in Nederland

Volgende rappotages zijn gemaakt in Finland:

Jul 02/04 Tuska in Helsinki
Jul 04 Ajattara, Pressure Points in Helsinki
Jul 03 Shining (swe), Totalselfhatred, Arthemesia in Helsinki
Jul 02 Mayhem in Helsinki
Jun 24/26 Nummirock in Nummijärvi
Jun 18-20 Myötätuulirock in Vantaa
Jun 10-12 Sauna Open Air in Tampere

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 10-07-2010 9:01 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

En vergeet ik Soulfly in Helsinki

rotor
Usericon van rotor
Posted 10-07-2010 14:53 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Ja, Tuska gaat volgend jaar idd naar Kalasatama; ietsje buiten het centrum maar nog steeds een toffe plek.
Hoe vind je de sfeer op Tuska en andere Finse festivals, is het anders dan in Nederland of is er weinig verschil?

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-06-2011 13:18 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Dit jaar er voor 1 dagje heen.. de vrijdag, als Electric Wizard en Killing Joke spelen... spelen nog wel meer aardige bandjes.........

Rotot, ben je der ook?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

rotor
Usericon van rotor
Posted 22-06-2011 13:28 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Ja, gaat wel lukken! ook alleen vrijdag trouwens.

irritante klootzak
Posted 22-06-2011 13:36 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

aah! nice.... dan gaan we zeker ff een paar Salmiakki's nemen daaro!

afterparty in die nieuwe tiki bar?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

rotor
Usericon van rotor
Posted 22-06-2011 14:11 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Zeker! Afterparty heb ik nog geen idee van hoe en wat maar dat komt wel goed!

irritante klootzak
Posted 22-06-2011 14:13 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

word!

we houden contact, ik heb je nummer nog wel :D

irritante klootzak
Posted 12-07-2011 20:52 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

nOG EEN BEETJE SIKED VOOR DE VRIJDAG ROTOR?

oops capslock.. sorry

rotor
Usericon van rotor
Posted 12-07-2011 21:21 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Nee, nog niet siked ofzo, maar ik verwacht dat alcohol ook deze keer wonderen zal verrichten.

irritante klootzak
Posted 12-07-2011 21:53 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

haha, ik ben wel siked!

irritante klootzak
Posted 21-07-2011 0:46 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Rötööööthead,

Ik knal zometeen richting Finlandd, richting Tampere... Vrijdag ben ik op Tuska... dus stuur me ff een sms als je er bent, dan drinken we er een paar! MOI MOI!

rotor
Usericon van rotor
Posted 21-07-2011 1:02 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Goed dat je het zegt, ik zal nog even gauw een kaartje scoren.

irritante klootzak
Posted 25-07-2011 11:13 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

godver, mooi feestje: Electric Wizard en Killing Joke waren geniaal....

ROTOR, nog veilig thusigekomen?

rotor
Usericon van rotor
Posted 25-07-2011 13:09 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Nee! Om een lang verhaal kort te maken (mede omdat ik me weinig herinner): die Kossu hakte er op een gegeven moment KEIHARD in - iedereen kwijtgeraakt incl. mezelf.

Killing Joke kende ik niet maar was tof ja, EW ook, Spiritual Beggars een aanfluiting, verder niks gezien.

Toffe chick trouwens!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com