|
Auteur: |
|
|
Ik kreeg vandaag de volgende email binnen: quote: Als je deze email krijgt dan is hij NIET afkomstig van Zwaremetalen.com maar van iemand met een virus of iets dergelijks. Erg vervelend want het ziet er gewoon als een nette email uit. |
|
Goh ... ze worden steeds beter ... |
|
Ik heb hetzelfde virus mailtje, maar dan met http://www.welcometothemachine.nl (eigen domein)..verder heb ik nog geen reacties van andere mensen gehad over dit soort mailtjes, dus waarschijnlijk wordt het alleen gestuurd naar mensen die dat domein ook als extensie van het mail-adres hebben. |
|
quote:Ja, want dan lijkt het net alsof het van je provider afkomstig is. Gelukkig trapt niemand er bij ons domein in, aangezien er geen www.hoopyfroods.org is I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wij krijgen die op het werk ook binnen vanop het eigen domein. Wel grappig, al die users die denken dat ze verkeerd bezig zijn. |
|
quote:Ach, bij mij wordt het gestuurd naar een ander domein, maar de mail komt bij mij binnen (3 domeinen, alle 3 op 1 server en 2 ervan gelinkt aan elkaar), op zich geen probleem, gewoon mail van jezelf blocken |
|
Het ergste is nog eens dat een gedeelte van de virusscanner die met paswoord beveiligde bestanden niet herkenden |
Index / Administration |